بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدافع آگزبورگ اخراج شد ؛ کار دورتموند راحت شد + عکس

اخراج اودوخای، مدافع آگزبورگ در دیدار برابر دورتموند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۸
دورتموند ؛ اخراج اودوخای، مدافع آگزبورگ در دیدار برابر دورتموند

فلیکس اودوخای، مدافع آگزبورگ، در نیمه اول دیدار این تیم مقابل دورتموند اخراج شد تا زردپوشان برای پیروزی کار راحت‌تری در پیش داشته باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دورتموند از دقایقی پیش در هفته سی و سوم، هفته ما قبل پایانی، بوندس‌لیگا در خانه آگزبورگ به مصاف این تیم رفته است.

این بازی برای دورتموند و کورس قهرمانی بوندس‌لیگا اهمیت زیادی دارد. با توجه به شکست بایرن مونیخ در بازی دیشب این تیم مقابل لایپزیش، دورتموند امشب فرصت دارد تا با پیروزی مقابل آگزبورگ با 2 امتیاز بیشتر نسبت به بایرن صدرنشین شود.

در این صورت همه چیز به هفته پایانی کشیده خواهد شد اما دورتموند شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت.

اگر دورتموند امشب به پیروزی برسد هفته آینده در صورت پیروزی مقابل ماینتس، فارغ از هر نتیجه‌ای که در بازی بایرن با کلن به دست بیاید، قهرمانی‌اش را قطعی خواهد کرد.

در بازی امشب دورتموند و آگزبورگ بازی تا دقیقه 39 با تساوی بدون گل ادامه داشت. در این دقیقه بود که دونیل مالن، هافبک هلندی زردپوشان، در حاشیه سمت چپ محوطه جریمه آگزبورگ فرصتی برای پیشروی پیدا کرد اما اودوخای، مدافع آگزبورگ، او را سرنگون کرد. بعد از بررسی صحنه توسط VAR داور با نشان دادن کارت قرمز مستقیم به مدافع آگزبورگ او را اخراج کرد.

دورتموندی ها  حالا مقابل آگزبورگ 10نفره بازی خواهند کرد و شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت. آگزبورگ مثل بایرن مونیخ تیمی از منطقه باواریای آلمان است و اخراج اودوخای می‌تواند بهترین هدیه برای قهرمانی دورتموند باشد.

دورتموند ؛ اخراج اودوخای، مدافع آگزبورگ در دیدار برابر دورتموند دورتموند ؛ اخراج اودوخای، مدافع آگزبورگ در دیدار برابر دورتموند دورتموند ؛ اخراج اودوخای، مدافع آگزبورگ در دیدار برابر دورتموند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *