بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جدایی اسپالتی برنامه های یوونتوس را به هم ریخت

در صورت جدایی اسپالتی جونتولی به یوونتوس نمی رود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۱
ناپولی ؛ در صورت جدایی اسپالتی جونتولی به یوونتوس نمی رود

لوچانو اسپالتی عملا اعلام کرده که در تابستان از ناپولی جدا خواهد شد، بنابراین آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس ناپولی جلوی پیوستن کریستیانو جونتولی به یووه را خواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناپولی برای اولین بار بعد از 33 سال قهرمان لیگ ایتالیا شد اما ناپلی‌ها هنوز جام قهرمانی را تحویل نگرفته، می‌بینند که فضای حاکم بر باشگاه از شادی و جشن به تنش تغییر پیدا کرده است.
در 48 ساعت گذشته، هم اسپالتی، مربی تیم و هم دی‌لورنتیس، رییس باشگاه، مصاحبه کرده‌اند و به طور تلویحی خبر از جدایی اسپالتی از ناپولی داده‌اند.

پیش از این گفته می‌شد جونتولی به عنوان مدیر ورزشی از ناپولی به یووه ملحق خواهد شد، اما این متعلق به زمانی بود که هنوز خبر جدایی اسپالتی منتشر نشده بود.

حالا که مربی موفق تیم قصد رفتن کرده، دی‌لورنتیس نمی‌خواهد همزمان هم اسپالتی و هم جونتولی را از دست بدهد؛ بنابراین مانع از پیوستن جونتولی به یووه خواهد شد.

این نکته را هم باید در نظر داشت که رییس ناپولی با یوونتوس زاویه دارد و در این شرایط بحرانی که بر باشگاهش حاکم شده، اصلا دوست ندارد یکی از باارزش‌ترین مهره‌های خود را دو دستی تقدیم بووه کند.

روزنامه رمی کوریره دلو اسپورت ادعا کرده، اگر جونتولی پایش را در یک کفش کند و بخواهد حتما از ناپولی جدا شود، رییس موافقت خواهد کرد، به شرط اینکه به تیمی در خارج از ایتالیا ملحق شود.

این دقیقا مسیری بود که رییس ناپولی بعد از انتقال گونسالو هیگواین به یووه در پیش گرفت و در قرارداد بازیکنانش رقم فسخ قرارداد گذاشت، منتهی این بند از قرارداد فقط برای باشگاه‌های خارج از ایتالیا اعتبار دارد.

جونتولی به عنوان مدیر ورزشی ناپولی، توانست تابستان گذشته استعدادهایی مثل کیم مین جائه و کویچا کواراتسخلیا را کشف کند. قرارداد او با ناپولی تا پایان فصل آینده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *