بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناگلزمان برای قبول هدایت تاتنهام شرط گذاشت

مدیر ورزشی قدرتمند و مطمئن شرط ناگلزمان برای قبول هدایت تاتنهام

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۴
مدیر ورزشی قدرتمند و مطمئن شرط ناگلزمان برای قبول هدایت تاتنهام

مدیران تاتنهام دور جدیدی از مذاکرات با یولیان ناگلزمان، مربی آلمانی، را آغاز کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تاتنهام از زمان قطع همکاری با آنتونیو کونته تا به حال نتوانسته سرمربی مدنظرش برای فصل آینده را انتخاب کند و شرایط برای این تیم چندان خوب پیش نمی‌رود.

شکست روز گذشته برابر برنتفورد باعث شد که این تیم به جایگاه هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر سقوط کند و مدیران این باشگاه آماده هستند تا تمام تلاش‌شان را برای انتخاب یک مربی قابل اعتماد به کار بگیرند.

پیش از این گفته شده بود که ناگلزمان گزینه مدنظر این باشگاه است اما مذاکرات بین نمایندگان دو طرف خوب پیش نرفت و رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که او از بین گزینه‌های تاتنهام خط خورده است.

حالا ساندی تایمز خبر داده که دور جدیدی از مذاکرات بین مدیران تاتنهام و ناگلزمان آغاز شده اما سرمربی سابق بایرن مونیخ به آنها اعلام کرده که یک شرط مهم برای قبول هدایت این تیم دارد.

این مربی جوان آلمانی تنها در صورتی حاضر است روی نیمکت تاتنهام بنشیند که آنها مدیر ورزشی جدید قدرتمند و مطمئنی را در طی چند هفته آینده انتخاب کنند که بتواند به راحتی با او کار کند و خواسته‌هایش در بازار نقل و انتقالات را برآورده کند.

فابیو پاراتیچی پیش از این مدیر ورزشی تاتنهام بود اما به دلیل تخلفات مالی و اتهامات وارد شده به او در زمان مدیریتش در یوونتوس مجبور شد از این پست کناره‌گیری کند.

گفته می‌شود که ناگلزمان چند گزینه متفاوت هم به مدیران تاتنهام پیشنهاد داده اما تا زمانی که تکلیف این پست در این باشگاه لندنی مشخص نشود، حاضر نیست به صورت رسمی قراردادی را با این باشگاه به امضا برساند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *