بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین اسطوره استقلال به سرمربی آبی ها + عکس

حسن روشن : ندانم‌ کاری‌ های ریکاردو ساپینتو جام را از استقلال گرفت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۹:۰۰
حسن روشن پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

حسن روشن پیشکسوت استقلال گفت : اگر باشگاه بالافاصله ریکاردو ساپینتو را جریمه سنگین می‌کرد دیگر شاهد رفتار‌های ناشایست از او نبودیم استقلال با ندانم کار‌های این مربی جام را از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن روشن پیشکسوت استقلال درباره علت ناکامی تیم فوتبال استقلال در بیست و دومین دوره لیگ برتر، اظهار داشت:

لیگ برتر خوب تمام شد و در هر شرایط باید به قهرمان، نایب قهرمان و بازیکنان استقلال هم تبریک گفت. علت اصلی عدم قهرمانی استقلال کار‌های خارج از عرف ساپینتو بود. ساپینتو ۶-۷ بازی به خاطر محرومیت روی سکو‌ها نشست و اگر این اتفاق نمی‌افتاد و بالای سر تیمش بود، به راحتی امتیازات از دست نمی‌رفت. استقلال با اختلاف ۵ امتیازی قهرمانی را از دست داد و اگر در ۲ بازی بیشتر تیمش را مستقیماً از کنار زمین هدایت می‌کرد، شاید قهرمان می‌شد.

وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان استقلال در طول فصل بار‌ها مشکلات رفتاری ساپینتو را تذکر دادند، عنوان کرد:

در هفته دوم لیگ ساپینتو پس از دریافت گل مقابل ملوان به سمت تیم پزشکی مسابقه رفت و با حرکتی زشت به برانکارد کنار زمین لگد زد. همه پیشکسوتان نسبت به رفتار زننده این فرد به مدیران باشگاه تذکر دادند و بار‌ها این مسائل را بازگو کردیم. اگر باشگاه بالافاصله او را جریمه سنگین می‌کرد دیگر شاهد رفتار‌های ناشایست از او نبودیم. استقلال با ندانم کار‌های این مربی جام را از دست داد.

کارشناس فوتبال افزود:

ساپینتو در هر بازی اظهارات بدی در مورد فوتبال ایران داشت؛ ابتدا لیگ برتر را جنگل دانست و سپس بازیکنانش را حیوان خواند. او ادعا دارد که ۴۸ بازی برای تیم ملی پرتغال انجام داده و در جام جهانی بوده است. هر چقدر این مطالب را تعریف کند، هر چه معروف باشد، باید سر به زیر باشد، نباید که جنجال درست کند و دنبال دعوا باشد، اما با این رفتار و حرکات خودش را خراب کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد تمدید قرارداد ساپینتو تصریح کرد:

حالا همان کسانی که بدون هیچ همفکری و مشورتی با پیشکسوتان در مورد تمدید قرارداد با ساپینتو صحبت می‌کنند، کار اشتباه‌شان را تکرار می‌کنند. هیچ کجای دنیا برای ابقای سرمربی تیم، یک نفره تصمیم نمی‌گیرند. ما پیشکسوتان مسائل فنی و فوتبالی را به مدیران هشدار می‌دهیم. ابتدا باشگاه استقلال باید یک کمیته فنی انتخاب کند و بعد ساپینتو برنامه فصل آتی را به کمیته فنی بدهد. هر فردی که مدیرعامل باشگاه است، موارد و مسائل مالی سرمربی را بررسی و به او گوشزد کند که دیگر کار‌های سال قبل را تکرار نکند. در نهایت اگر کمیته فنی صلاح دانست، برای سال بعد با سرمربی قرارداد امضا شود، ولی با این حال مطمئن باشید این فرد در استقلال بماند، تیم با مشکلات بیشتری مواجه می‌شود.

روشن در ادامه گفت:

مدیران قبلی قرارداد‌های بدون همفکری و مشورتی با پیشکسوتان بستند و بدهی روی بدهی انباشته شد. به خاطر این قراردارد‌ها مشکلات مالی همیشه گریبان استقلال را گرفته است. پیشکسوتان و هواداران نمی‌خواهند مدیریت باشگاه استقلال هر ماه تغییر کند. هر فردی که می‌آید بعد از چند مدت کنار گذاشته می‌شود. باشگاه استقلال ابتدا یک مدیرعامل ورزشی، با اخلاق، کاربلد و متعهد می‌خواهد که سال‌های زیادی باشگاه را اداره کند.

این پیشکسوت فوتبال در مورد انگیزه بالای استقلال برای قهرمانی در جام حذفی خاطر نشان کرد:

استقلال در لیگ برتر جام نگرفت و به خاطر همین مسئله قهرمانی در جام حذفی انگیزه مضاعفی برای استقلالی‌هاست تا بتوانند یک جام را برای شادی دل هواداران به دست بیاورند.

حسن روشن پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *