بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طلسم شکنی عجیب به سبک ستاره جنجالی پرسپولیس

شیخ دیاباته با استقلال و پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر رسید

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۰
شیخ دیاباته یک طلسم شکنی عجیب را به نام خود ثبت کرده است

شیخ دیاباته که با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد، یک طلسم شکنی عجیب را به نام خود ثبت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیخ دیاباته که با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد، یک طلسم شکنی عجیب را به نام خود ثبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، قهرمانی این فصل پرسپولیس با اتفاقی نادر فوتبال ایران همراه شد. یکی از بازیکنانی که در میانه‌های فصل به این تیم پیوست شیخ دیاباته ستاره سابق خط حمله استقلال بود تا برخی از هواداران دو تیم به نوعی لقب یاغی به این بازیکن خارجی بدهند. البته که دیاباته علاوه بر درخشش با پیراهن استقلال، به دلیل شخصیت محجوبش محبوبیت بالایی نزد اهالی فوتبال به دست آورده است. در هر حال او چون مستقیم از استقلال به پرسپولیس نرفته بود و از الغرافه قطر به پرسپولیس رفته بود، چندان شایسته لقب یاغی نیست. البته بسیاری از هواداران استقلال از دیاباته ناراحت بودند و در فضای هواداری و فضای مجازی از او گله کردند.

شیخ دیاباته در لیگ نوزدهم که به قهرمانی پرسپولیس ختم شد، توانست با پیراهن استقلال به عنوان آقای گلی مسابقات برسد. همان زمان بود که هواداران استقلال از مدیران وقت حفظ این بازیکن را مطالبه کردند اما با این وجود او از جمع آبی‌ها جدا شد و در کنار استراماچونی به الغرافه قطر پیوست. آن روزها هیچ هواداری فکرش را نمی‌کرد اگر قرار باشد روزی شیخ دیاباته به فوتبال ایران برگردد، مقصدش رقیب سنتی استقلال یعنی پرسپولیس خواهد بود اما این اتفاق افتاد و او که در کنار مهدی قایدی زوج فیل و فنجان آبی‌ها را ساخته بود، به عنوان جانشین یورگن لوکادیا پیراهن قرمز به تن کرده بود.

دیاباته این فصل با پرسپولیس به مقام قهرمانی رسید تا اتفاقی نادر در فوتبال ایران رقم بخورد. هرچند این مهاجم اهل مالی تاثیر چندانی در فتح لیگ بیست و دوم نداشت اما همین که به همراه پرسپولیس قهرمانی در فوتبال ایران را تجربه کرد باعث شد او را به اولین بازیکنی تبدیل کرد که با یکی از دو تیم بزرگ پایتخت عنوان فردی آقای گلی و با دیگر تیم پرطرفدار تهران رسیدن به مقام قهرمانی را تجربه کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *