بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اقدام عجیب سرمربی سرخپوشان ؛ تغییر ذهنیت تیم با یک درخت!

آرتتا : درخت زیتون سر تمرین بردم چون بسیار قدرتمند است اما به مراقبت زیادی نیاز دارد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۲

میکل آرتتا یک درخت زیتون برای تغییر ذهنیت و روحیه بازیکنان سر تمرین آرسنال برده و با این درخت می خواهد درس بزرگی به بازیکنان بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسنال این فصل تحت هدایت آرتتا پیشرفت قابل توجهی داشت و موفق شد به رقیب اصلی منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی تبدیل شود.  هرچند نتایج آنها در چند هفته پایانی باعث شد که کورس قهرمانی را به شاگردان پپ گواردیولا واگذار کنند اما این تیم ثابت کرد که قدرت و توانایی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را دارد.

یکی از اقدامات جالبی که آرتتا برای تغییر ذهنیت و روحیه بازیکنانش در طول این فصل به کار برده استفاده از درخت زیتون و بردن آن بر سر تمرینات آرسنال بوده است. این مربی جوان اسپانیایی در این باره اظهار داشت:

«درخت زیتون بسیار قدرتمند است اما به مراقبت خیلی زیادی نیاز دارد. ما باید هر روز مراقب ریشه‌های آن باشیم و اطمینان حاصل کنیم که مسموم نشده‌اند، آسیبی به آنها نرسیده و همچنان در شرایط درستی قرار دارند و این درس خوبی برای ما است.»

سرمربی آرسنال همچنین درختی با 150 سال سن را در بیرون دفترش در مجموعه تمرینی لاندن کولنی کاشته است تا به صورت مداوم بر اهمیت مراقبت برای پیشرفت و رشد درست تاکید کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *