بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای تیم گل محمدی

پایان رأفت : پرسپولیس حالا باید قهرمان آسیا بشود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۹:۲۴
پایان رأفت پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

پایان رأفت پیشکسوت پرسپولیس گفت : دیگر وقتش است که پرسپولیس با این همه امکانات خوب و بازیکنان و کادرفنی خوب قهرمان آسیا شود و پرسپولیس باید برای سال بعد برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تقویت شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پایان رأفت پیشکسوت پرسپولیس درباره برد پرسپولیس مقابل نساجی و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

انتظار بازی فوق العاده‌ای از پرسپولیس داشتم، اما شاید به نساجی‌چی‌ها بر بخورد، اما آنچه از نساجی دیدم که بخواهد دست و پای پرسپولیس را در زمین خودش ببندد، این اتفاق رخ نداد و ۴ گل خورد. البته پرسپولیس خیلی قوی بود و برنامه‌ریزی خوبی داشتند تا بازی را ببرند.

وی افزود:

نمی‌خواهم قهرمانی پرسپولیس زیر سوال ببرم، اما من از نحوه و شیوه بازی نساجی خوشم نیامد، انگار ۹۰ دقیقه فوتبال بازی کرده بودند و بعد به مصاف پرسپولیس آمدند. افسوس می‌خورم چه کسانی در نساجی بازی می‌کردند. مازندران مهد پرورش بازیکنان ایران است و نمونه‌هایش را در پرسپولیس می‌بینیم. در اقصی نقاط کشورمان بازیکنان خوبی می‌بینیم، اما این تیم نساجی با نساجی سابق فرق می‌کند.

رأفت درباره اینکه علت موفقیت پرسپولیس در کسب قهرمانی را چه چیز می‌داند، گفت:

نام پرسپولیس بزرگ است و هر کسی پیراهن این تیم را می‌پوشد انگار پیراهن تیم ملی را پوشیدن و فرقی بین لباس تیم ملی و پرسپولیس وجود ندارد. بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید احساس غرور می‌کند و تا آخرین لحظه مبارزه می‌کند. امسال مدیریت باشگاه، کادرفنی و بازیکنان خیلی سختی کشیدند و فراز و نشیب داشتند، اما به موقع به لیگ برگشتند و صدر را گرفتند و تا لحظه آخر جنگیدند و قهرمان شدند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد یحیی گل‌محمدی گفت:

عملکردش عالی بود و ما بهتر از یحیی نداریم. در ۳ سال است که او در پرسپولیس است، ۳ قهرمانی آورده. یک باشگاه دیگر چه چیزی می‌خواهد؛ این تیم باید تقویت شود. من همیشه می‌گویم تیم ما نیاز به قهرمانی در لیگ ندارد و در ایران مشکلی ندارد و قهرمان هستیم و در این ۸ سال، ۷ بار قهرمان شدیم و این موضوع نشان دهنده اقتدار پرسپولیس است، اما باید برای قهرمانی در آسیا برنامه‌ریزی داشته باشیم و فکری اساسی کنند.

وی افزود:

قهرمانی پرسپولیس در لیگ دیگر کلیشه‌ای شده، دیگر چقدر باید قهرمان شویم، خسته می‌شویم. دیگر وقتش است که پرسپولیس با این همه امکانات خوب و بازیکنان و کادرفنی خوب قهرمان آسیا شود. پرسپولیس باید برای سال بعد برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تقویت شود. باید بازیکنان درست و حسابی جذب شوند و پرسپولیس در همه خطوط مخصوصاً در خط حمله، بازیکن بگیرد تا بتوانیم جلوی تیم‌های قدر آسیا فوتبال خوبی انجام بدهیم تا بتوانیم ان‌شاءالله قهرمان آسیا شویم. 

رأفت در پایان درباره اینکه استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها مدعی بودند که قهرمانی پرسپولیس پاک نبوده است، گفت:

وقتی تیمی قهرمان می‌شود نامش در تاریخ ثبت می‌شود و  پرسپولیس هم در سال ۱۴۰۲ قهرمان شد و بقیه مسائل حاشیه است و ارتباطی به پرسپولیس ندارد. همانطور که پرسپولیس نیاز به توضیح کسی ندارد و بازی پیکان در هر جا برگزار می‌شد پرسپولیس برنده می‌شد. قبول کنیم پرسپولیس مقتدرانه قهرمان شد. سپاهان خودش در بازی با ملوان اشتباه کرد و فرصت را به پرسپولیس داد که به صدر جدول برسد. سپاهانی‌ها در بازی با ملوان قهرمانی را از دست دادند و دیگر نباید دنبال بهانه باشند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *