بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام خاص اسطوره پرسپولیس برای تیم یحیی گل محمدی

جمشید شاه‌ محمدی : پرسپولیس یک تیم کامل بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰:۰۲
جمشید شاه‌ محمدی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

جمشید شاه‌ محمدی پیشکسوت پرسپولیس گفت : پرسپولیس در اواخر فصل ۸ امتیاز عقب بود و من گفتم ما قهرمان می‌شویم چون پرسپولیس یک تیم کامل است و تک ستاره ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جمشید شاه‌ محمدی پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس و نساجی و قهرمانی سرخ پوشان در لیگ با پیروزی ۴ بر صفر مقابل این تیم، توضیح داد:

بازی بسیار خوبی بود و پرسپولیس به هدف خود که کسب عنوان قهرمانی بود دست یافت. از همان اول به میزبان فشار آوردند و دقایق اول به گل رسیدند. من فکر می‌کنم یکی از بازی‌های خوب تیم یحیی بود.

پس از رفتن لوکادیا خط حمله پرسپولیس نقطه ضعف سرخ پوشان بود که در هفته‌های پایانی با حضور آل‌کثیر برطرف شد. شاه‌محمدی در این رابطه گفت:

 به نظر من هنرمندی آقای گل‌محمدی بود که توانست از بچه‌هایی که بیرون گود بودند بهترین استفاده را بکند. بازیکنانی مثل عبدی، آل‌کثیر و عمری این نقطه ضعف را برطرف کردند.

شاه‌محمدی تصریح کرد:

من چیزی از لئاندرو پریرا ندیدم اما ایرانی‌ها زحمت کشیدند و هافبک‌ها در طول فصل خیلی تلاش کردند. نفراتی چون ترابی، رفیعی و صادقی جزو بهترین‌های پرسپولیس بودند.

او درباره نقطه قوت پرسپولیس در این فصل نیز گفت:

یکی از کارهای خوب پرسپولیس، بازگرداندن بیرانوند بود. ۱۸ بازی کلین شیت کردن راحت نیست و دروازه‌بان، نقطه قوت پرسپولیس در این فصل بود. در کنار او کادر فنی هم هست که تعویض‌های خوبی انجام می‌دادند. من شرایط خوبی روی نیمکت دیدم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس این تیم برای قهرمانی در جام حذفی نیز گفت:

پرسپولیس در اواخر فصل ۸ امتیاز عقب بود و من گفتم ما قهرمان می‌شویم چون پرسپولیس یک تیم کامل است و تک ستاره ندارد. من ناراحت شدم که استقلال در طول فصل، تک محور بازی می‌کرد و اگر قایدی را می‌گرفتند کار استقلال تمام بود. در داربی هم گل‌محمدی همین کار را کرد و داربی را به راحتی بردند. پرسپولیس کار سختی داشت ولی چون تیم کاملی بود به موفقیت رسید. به نظر من در جام حذفی هم قهرمان می‌شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *