بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نکات مهم در انتخاب بروکر فارکس کدام است ؟

فارکس چیست ؟ روش معامله در فارکس

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۴
نکات مهم در انتخاب بروکر فارکس کدام است ؟

روش های مختلفی برای شارژ حساب معاملاتی بروکر ارانته وجود دارد از جمله اتریوم ، ریپل ، تتر ERC20 و TRC20 ، بیت کوین و شارژ ریالی از طریق پشتیبانی  که باعث شده شما به سادگی بتوانید واریز و برداشت داشته باشید و نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فارکس چیست ؟ روش معامله در فارکس

FX بازار مبادله ارزهای خارجی است. فارکس بزرگترین بازار جهان است و معاملات انجام شده در آن بر همه چیز ، تأثیر می گذارد. در ساده ترین حالت ، معاملات فارکس شبیه به مبادله ارزی است که ممکن است در سفرهای خارجی انجام دهید: یک معامله گر یک ارز را خریداری می کند و ارز دیگری را می فروشد و نرخ ارز بر اساس عرضه و تقاضا دائما در نوسان است. ارزها در بازار ارز مبادله می شوند ، یک بازار جهانی که از دوشنبه تا جمعه ۲۴ ساعته باز است. بازار فارکس بر خلاف بازار بورس که تایم مشخصی باز است به صورت ۲۴ ساعت در حال نوسان است و ارزش پول کشور ها را مشخص می کند همچنین اخبار اقتصادی می توانند باعث تغییر روند ارز ها در فارکس شوند .

بروکر آلپاری

بروکر آلپاری سابقه فعالیت 23 ساله دارد و جزو محبوب ترین بروکر های ایرانی و خارجی است.

از مزایای آن می توانیم به پلتفرم های معاملاتی مختلف امکان سرمایه گذاری با حساب های PAMM ، حساب ECN ، حساب دمو آلپاری ، حساب PRO ECN و حساب NANO اشاره کنیم که این گستره حساب ها نشان می دهد هر فردی با هر نوع سرمایه و حتی افرادی که آموزش ندیده اند هم می توانند از حساب های PAMM آلپاری استفاده کنند و کسب سود را شروع کنند . بروکر آلپاری پشتیبانی فارسی دارد و از نظر عملکرد پشتیبانی می توان گفت جزو بهترین بروکر های فارکس از نظر پشتیبانی است.

نکات مهم در انتخاب بروکر فارکس کدام است ؟

واریز و برداشت بروکر آلپاری

واریز و برداشت آلپاری به سادگی و 24 ساعته امکان پذیر است و شما می توانید شارژ ریالی داشته باشید و اگر قصد شارژ حساب با تتر را دارید می توانید را پشتیبان حساب خود هماهنگ کنید.

آلپاری ورشکسته شده است؟

بله ورشکسته شده است ولی پول تمام مشتریان خود را پرداخت کرده است. در ژانویه 2015 با سقوط فرانک سوییس بسیاری از بروکر ها ورشکسته شدند و این به دلیل سیاست های اشتباه آلپاری نبوده است چرا که این اتفاق برای سایر بروکر ها نیز رخ داده است و از آنجایی که رگوله معتبر از انگلستان داشته است تمام پول مشتریان پرداخت شده است .

شعبه جدید آلپاری در روسیه و سنت وینسنت است و تا الان هیچ گونه اعلام ورشکستی نداشته است و بدون مشکل به ایرانیان خدمات می هد.

آلپاری هیچ گونه کلاهبرداری انجام نداده است و جزو خوش حساب ترین بروکر هایی است که با ایرانیان کار می کند ، همچنین به دلیل حساسیت بسیار بالای میهن اینوست در معرفی بروکر ها طی برسی های انجام شده شما می توانید هر روز هفته در ساعات کاری درخواست برداشت از حساب بزنید و چند دقیقه بعد موجودی حساب خود را بدون مشکل برداشت کنید .

نکات مهم در انتخاب بروکر فارکس کدام است ؟

آیا بروکر اوپو فارکس معتبر است؟

Opo Group LLC یکی از اعضای مورد تأیید کمیسیون مالی است ، یک سازمان بین المللی که در حل و فصل اختلافات در صنعت خدمات مالی در بازار فارکس واقع در هنگ کنگ و لندن مشغول به کار است. کمیسیون مالی از منافع معامله گران محافظت می کند و برای هر مورد تا 20000 یورو بیمه می کند. پیشنهاد می شود اگر تصمیم دارید مبلغ کم تر از 20 هزار یورو سرمایه گذاری کنید از این بروکر استفاده کنید.

مزایای بروکر اوپوفارکس

روش های مختلفی واریز و برداشت : یکی از جذابیت های بروکر اوپو فارکس واریز و برداشت ریالی و همچنین واریز و برداشت با ارزدجیتال است ، ارز های دیجیتال پشتیبانی شده ، BTC (بیت کوین) EOS (ایاس) ETH (اتریم) DASH (دش) XRP (ریپل) BNB (بایننس کوین ) LTC (لایت کوین) XMR (مونرو) و همچنین تتر بر روی شبکه های (ERC20) (TRC2) (OMNI) همچنین برای واریز و برداشت ریالی از صرافی top change پشتیبانی می کند .

بروکر ارانته

بروکر ارانته از سال 2018 میلادی شروع به فعالیت کرده است از آنجایی که سابقه یک بروکر برای انتخاب آن بسیار مهم است ولی بروکر ارانته توانسته در 4 سال فعالیت بدون مشکل به مشتریان خود خدمات دهد و با ارائه حساب های اسلامی که جزو بهترین حساب های اسلامی در بین بروکر های قدیمی است در ارائه خدمات و رضایت مشتریان از بروکر های دیگر پیشی بگیرد.

شارژ حساب بروکر ارانته

روش های مختلفی برای شارژ حساب معاملاتی بروکر ارانته وجود دارد از جمله اتریوم ، ریپل ، تتر ERC20 و TRC20 ، بیت کوین و شارژ ریالی از طریق پشتیبانی  که باعث شده شما به سادگی بتوانید واریز و برداشت داشته باشید و نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید.

جهت دریافت آموزش و توضیحات بیشتر به سایت میهن اینوست مراجعه کنید.

منبع : میهن اینوست / mihaninvest.com

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *