بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقاد تند از آنچلوتی ؛ تصمیم عجیبی بود کارلتو!

فردیناند : تعجب کردم که آنچلوتی در خط دفاعی میلیتائو را به رودیگر ترجیح داد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۵
رئال مادرید

ریو فردیناند معتقد است که با وجود نمایش خوب میلیتائو در رئال مادرید اما رودیگر باید زوج خط دفاعی آلابا در بازی مقابل منچسترسیتی می بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریو فردیناند اسطوره منچستر یونایتد از تصمیم آنچلوتی برای بازی دادن به ادر میلیتائو به جای رودیگر مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز تعجب کرد. این مربی ایتالیایی علی رغم عملکرد عالی مدافع آلمانی مقابل هالند در هفته پیش او را روی نیمکت نشاند و در عوض ادر میلیتائو را در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار داد. میلیتائو که برای بازی دور رفت محروم بود به عنوان زوج داوید آلابا در بازی امشب برگزیده شد. قبل از بازی امشب فردیناند انتقاد خود نسبت به این تصمیم آنچلوتی را ابراز کرد و گفت :

” وقتی بازی دور رفت را نگاه کردم با خودم گفتم بالاخره مدافعی پیدا کردیم که بتواند مقابل هالند بایستد؟ گاهی با خود فکر می‌کنید که با وجود این‌که بازیکنی را می‌شناسید اما باید طبق غریزه خود عمل کنید. آنچلوتی کسی را انتخاب کرد که می‌شناسد و بارها او را مورد آزمون قرار داده و قطعا سال پیش با میلیتائو قهرمان این رقابت شد. او در هر نکته مثبتی که آن ها در فصل پیش یا امسال داشته اند سهم  داشته پس به شناخت قبلی خود اعتماد کرد اما فکر می‌کنم که تصمیم بزرگی است و اگر اوضاع درست پیش نرود می‌تواند چیزی باشد که رسانه های اسپانیا به آن بپردازند. چطور می‌توانید قید کسی که بهترین بازیکن آن ها را مهار کرده است را بزنید؟ “

مایکل اوون در توجیه تصمیم کارلتو این‌گونه گفت :

” میلیتائو در کل فصل گزینه اول آنچلوتی بوده است، حالا به خاطر یک نمایش خوب از میلیتائو ؛ رودیگر را بیرون بگذارد؟ اگر من جای میلیتائو بودم با خودم می‌گفتم که من فقط یک بازی بیرون از ترکیب بودم اما کل فصل را بازی کرده ام. در هرصورت تصمیم عجیبی بود.”

شما فکر می‌کنید تصمیم کارلتو باعث باخت رئال مادرید شد؟ و آیا اگر رودیگر به جای میلیتائو در زمین بود فرقی در اصل ماجرا ایجاد می‌شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *