بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسخ منفی ستاره رئال مادرید به مدیران تیم!

مدیران رئال مادرید خواستند تا کریم بنزما با رسانه ها صحبت کند اما او این درخواست را رد کرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۹

پس از تحقیر شاگردان آنچلوتی مقابل منچسترسیتی مدیران رئال مادرید از کریم بنزما درخواست کردند تا با رسانه ها صحبت کند اما این ستاره فرانسوی این درخواست را رد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد. این باخت سنگین باعث شد که آنها در مجموع با نتیجه 1-5 بازی را به حریف واگذار کرده و از صعود به دیدار فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا بازمانده باشند و شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند برای دومین بار به دیدار فینال برسند.

نمایش ضعیف بازیکنان رئال در این بازی با انتقادهای بسیاری از سوی هواداران این تیم و کارشناسان روبرو شد و بسیاری از ستاره‌های بزرگ این تیم هدف اعتراض‌های جدی قرار گرفتند. یکی از این بازیکنان بنزما بود که به هیچ وجه نتوانست نمایش خوبی را از خودش در این بازی ارائه کند و از فرصت‌های ایجاد شده برای باز کردن دروازه ادرسون و سیتی استفاده کند.

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده که مدیران رئال مادرید از کاپیتان تیم‌شان خواسته بودند که وظیفه صحبت با رسانه‌ها پس از پایان بازی را برعهده بگیرد اما او این درخواست را رد کرده و حاضر به پذیرش آن نشده است. به نظر می‌رسد که این مهاجم فرانسوی از عملکرد خودش و تیم بسیار ناراضی و ناراحت است و به همین دلیل شرایط صحبت با خبرنگاران در چنین شرایط پر تنشی را نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *