بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خوشحال ترین مرد جهان ؛ پیش به سوی اولین قهرمانی + عکس

خوشحالی جالب پپ گواردیولا پس از پیروزی مقابل رئال مادرید و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱:۰۳

تصویری از خوشحالی جالب پپ گواردیولا پس از پیروزی مفتدرانه رئال مادرید در نیمه نهایی و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا منتشر شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پپ گواردیولا امشب خوشحال ترین سرمربی روی کره زمین است! منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد موفق شد با نتیجه چهار بر صفر رئال مادرید را شکست دهد و با اقتدار راهی فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. تیم گواردیولا اصلا فرصت بازیسازی به رئال مادرید نداد و شاگردان کارلو آنچلوتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر کاملا سردرگم بودند. گواردیولا که فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی توسط رئال مادرید حذف شده بود، در این فصل توانست به راحتی از سد رئال مادرید عبور کند و دیگر خبری از معجزه های عجیب و غریب شاگردان کارلو آنچلوتی در دقایق پایانی نبود.

پپ گواردیولا در این بازی روحیه بسیار بالایی داشت و در کنار زمین، علاوه بر تهییج بازیکنان خودش، همواره از هواداران منچستر سیتی هم می خواست که تیم را تشویق کنند. در نهایت فشار های منچستر سیتی روی رئال مادرید جواب داد و شیرازه مادریدی ها از هم پاشید و این تیم چهار گل خورد. پپ گواردیولا پس از گل های تیمش خوشحالی های ویژه ای از خودش به نمایش می گذاشت و کاملا مشخص بود که از عملکرد تیمش راضی است. باید دید که گواردیولا در این فصل منچستر سیتی را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می کند یا باز هم اتفاقات دیگری رقم خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *