بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیش بینی ها به حقیقت پیوست ؛ رئال تحقیر شد! + عکس

منچسترسیتی 4 بر صفر رئال مادرید را شکست داد و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰:۳۵

منچسترسیتی در دور برگشت نیمه نهایی توانست 4 بر صفر رئال مادرید را شکست دهد و با پیروزی مجموعاً 5 بر یک به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال منچسترسیتی با پیروزی تاریخی چهار بر صفر برابر رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مجموع پنج یک از سد مدافع عنوان قهرمانی گذشت تا علاوه بر گرفتن انتقام شکست در دوره گذشته، حریف اینتر در فینال چمپیونزلیگ این فصل شود.

بازی با فشار وحشتناک من‌سیتی آغاز شد و در حالی که کورتوا با دو سیو استثنایی مانع از گلزنی شاگردان پپ شد، سرانجام گلر بلژیکی روی شوت برناردو سیلوا تسلیم شد تا میزبان با یک کل از مدافع عنوان قهرمانی پیش بیفتد. در ادامه رئالی‌ها به سختی صاحب یکی دو فرصت شدند که با بدشانسی تمام، شوت استثنایی تونی کروس به تیر افقی خورد و چند دقیقه بعد، برناردو سیلوا در شلوغی محوطه گل دوم خودش و منچسترسیتی را وارد دروازه کورتوا کرد تا اختلاف به دو برسد.

در نیمه دوم مسابقه رئالی‌ها با شوت آلابا از روی ضربه ایستگاهی خودی نشان دادند اما باز هم این من‌سیتی بود که بر بازی سوار شد تا در نهایت در یک سوم پایانی نیمه دوم، با از سرگیری حملاتش، نتیجه نیمه اول را تکرار کند. این بار مانوئل آکانجی پیش‌تاخته روی یک ضربه سر از ضربه ایستگاهی، گل سوم تیمش را به ثمر رساند و در آخرین دقایق بازی، خولیان آلوارز در اولین فرصت خود پس از دریافت پاس عمقی فودن، گل چهارم سیتی را وارد دروازه کورتوا کرد تا شاگردان گواردیولا با یک برد شگفت‌انگیز راهی فینال شوند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *