بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره استقلال به دیدار مقابل تراکتور

مهدی سیدصالحی : جنگ اصلی میان هافبک‌ های استقلال و تراکتور در میانه میدان خواهد بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۷
مهدی سیدصالحی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

مهدی سیدصالحی پیشکسوت استقلال گفت : استقلال هم اکنون رتبه سومی‌اش در لیگ برتر قطعی شده است و قبل از جام حذفی دنبال ارائه فوتبال زیبا در ورزشگاه آزادی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی سیدصالحی پیشکسوت استقلال درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت:

استقلال با تساوی که هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان داشت از کورس قهرمانی عقب افتاد. البته آبی‌پوشان باوجود تغییراتی که ساپینتو در ترکیب تیمش داشت مقابل مس رفسنجان بازی را خوب شروع کردند. در نیمه اول استقلال بازی بهتری به نمایش گذاشت و بیشتر از مس مالک توپ بود و در سمت چپ با کار‌های تاکتیکی به بهترین شکل از سرعت مهدی قایدی و رضا میرزایی استفاده کرد.

وی افزود:

پس از دقیقه ۲۰ تیم محمد ربیعی با ارسال توپ‌های بلند و پشت خط دفاعی استقلال، چند موقعیت خلق کرد، اما با این حال استقلال موقعیت گل بیشتری نسبت به مس رفسنجان داشت. در نیمه دوم ورق برگشت و اوایل بازی در اختیار مس رفسنجان بود و توانست با استفاده از سرعت بازیکنانش به گل برسد. تجربه استقلال به خصوص با نفراتی که وارد بازی کرد و استفاده از نیروهای تازه‌ نفسی که به خط حمله اضافه شدند، بیشتر شد و بعد از آن موقعیت‌های خوب و خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کرد و ۲ گل زد.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار استقلال برابر تراکتور در هفته بیست و نهم عنوان کرد:

تراکتور پس از حضور خمز خیلی متحول شد و دنبال این است که فوتبال زیبا ارائه بدهد. این تیم با داشتن نفراتی مثل گوستاو و آلوز جان تازه‌ای به خط هافبک و حمله خود داده است. استقلال هم اکنون رتبه سومی‌اش در لیگ برتر قطعی شده است و قبل از جام حذفی دنبال ارائه فوتبال زیبا در ورزشگاه آزادی است. هر دو تیم در تمامی خطوط بازیکنان خوبی دارند و جنگ اصلی میان هافبک‌های استقلال و تراکتور در میانه میدان خواهد بود.

پیشکسوت تیم فوتبال درباره تیم‌های سقوط کننده به لیگ یگ گفت:

پس از نفت مسجدسلیمان باید منتظر باشیم که چه تیم دیگری سقوط خواهد کرد. نبرد تیم‌های مس کرمان و سپاهان که جدال برای قهرمانی و سقوط نکردن است، جذاب خواهد بود. در دیگر بازی هم صنعت نفت آبادان در سیرجان به مصاف گل‌گهر می‌رود که نفت برای نیفتادن بازی می‌کند. این دو بازی سرنوشت لیگ را تعیین خواهد کرد و باید منتظر باشیم که چه نتایجی در آخرین هفته لیگ برتر رقم خواهد خورد و کدام تیم قهرمان می‌شود.

سیدصالحی در خصوص قرعه کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اذعان کرد:

تمام ۲۴ تیمی که در این رقابت‌ها حضور دارند قابل احترام هستند و هر کدام‌شان در مسابقات شرکت می‌کنند تا از اعتبار فوتبال خودشان دفاع کنند. قرعه تیم ملی ایران نسبت به دیگر تیم‌های مدعی ساده‌تر است. فلسطین یک مربی تونسی دارد و در آخرین فیفادی توانست در منامه بحرین شکست بدهد که نشان می‌دهد نسبت به سال‌های قبل پیشرفت خوبی داشته است. امارات با مربی آرژانتینی شرایط ایده‌آلی نداشته و نتوانسته کیفیت چند سال گذشته خودش را داشته باشد. هنگ‌هنک هم سرمربی نروژی دارد. در آخرین بازی‌هایش با سنگاپور مساوی کرده و مالزی را برده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

تیم‌های درجه ۲-۳ شرق آسیا رفته رفته پیشرفت کرده‌اند. تیم ملی ایران در هر ۶ بازی که با هنگ‌کنگ داشته، پیروز شده است. این تیم‌ها به دنبال شگفتی هستند. تیم ملی ابتدا باید در این ۸ ماه باقی مانده تا رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در روز‌های فیفا بازی‌های خوبی با تیم‌های مطرح دنیا داشته باشند. چون تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی، عربستان و استرالیا بازی‌های فیفا دی خودشان را بسته‌اند. ولی با این حال قلعه‌نویی باید به بازی‌های مرحله مقدماتی خودش به چشم دیدار‌های تدارکاتی نگاه کند. کار سخت و اصلی ایران از مرحله حذفی آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *