بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیر خلاص بر پیکر بی جان میلان ؛ اینتر یک پای فینال! + عکس

اینتر با شکست میلان در رفت و برگشت نیمه نهایی ، راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰:۳۶

اینتر با تک گل لائوتارو مارتینز ، میلان را در دور برگشت نیمه نهایی نیز شکست داد و راهی فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر در نیمه دوم بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان بالاخره به گل رسید.

نراتزوری در نیمه اول و همین‌طور نیمه دوم موقعیت‌های مناسبی برای پیشی گرفتن از حریفش داشت، اما درخشش مایک مانیان مانع از فرو ریختن دروازه میلان شد. اینتر درحالی‌که نقشه‌های هجومی متفاوتی را برای گلزنی امتحان کرده بود در نیمه دوم بالاخره روی خلاقیت روملو لوکاکو به گل رسید. لوکاکو که در جریان نیمه دوم به جای ادین ژکو وارد زمین شده بود در دقیقه 74 برای لائوتارو مارتینز فرصت گلزنی ایجاد کرد. نفوذ رابین گوسنس از سمت راست محوطه جریمه میلان با یک پاس کوتاه به مارتینز رسید و او دوباره توپ را به گوسنس پاس داد. این بازیکن توپ را به لوکاکو رساند و او به سمت محوطه جریمه حرکت کرد.

لوکاکو که خودش را محاصره سه بازیکن حریف می‌دید به مارتینز در گوشه محوطه پاس داد و مهاجم آرژانتینی مجددا این توپ را به لوکاکو رساند. شماره 9 اینتر درحالی‌که گوسنس هم سعی داشت روی توپ اثر بگذارد از فضای ایجاد شده در سمت راست خط دفاعی میلان استفاده کرد و توپ را به مارتینز پاس داد تا او با یک ضربه دقیق درحالی‌که مانیان با دست راست روی توپ اثر گذاشت، موفق به گلزنی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *