بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مشتریان برای جذب ستاره سرخپوشان صف می کشند!

سادیو مانه می خواهد از بایرن مونیخ جدا شود و به لیگ برتر انگلیس بازگردد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۵
سادیو مانه

سادیو مانه می خواهد از بایرن مونیخ جدا شود و می خواهد به یکی از چهار تیم منچستریونایتد، نیوکاسل، برایتون و وستهام برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سادیو مانه با امیدهای زیادی از لیگ برتر انگلیس به بایرن مونیخ پیوست اما تاکنون نتوانسته انتظارات را از خود برآورده سازد و به همین خاطر، احتمال زیادی وجود دارد که مونیخ را در پایان فصل ترک کند. به گزارش اسکای آلمان، ستاره سنگالی تاکنون در تمامی رقابت‌ها آمار 12 گل و 6 پاس گل را از خود ثبت کرده که پایین‌تر از حد انتظارات مدیران بایرنی بوده و همچنین او برخی حواشی از جمله درگیری با لروی سانه پس از بازی مقابل منچسترسیتی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، داشته است. ورود توماس توخل نیز نتوانسته باعث پیشرفت مانه شود و او روی این بازیکن حساب باز نمی‌کند. برای مثال در جریان پیروزی 6-0 مقابل شالکه، سادیو مانه در دقیقه 85 از روی نیمکت به زمین آمد و این یک نشانه واضح از وضعیت او در بایرن مونیخ است. مانه آینده‌ای در این باشگاه ندارد و در لیست فروش باواریایی‌ها قرار گرفته است. سران بایرن نمی‌توانند حضور مانه برای یک سال دیگر در این باشگاه را تصور کنند. اما سوالی که وجود دارد این است که چه باشگاهی می‌تواند از پس حقوق بیش از 20 میلیون یورویی (ناخالص) او بر بیاید. واقع بینانه‌ترین گزینه در این شرایط، باشگاه‌های انگلیسی هستند.

اسکای آلمان با استفاده از داده‌های «Create Football» که شرکتی برای دادن مشاوره به باشگاه‌های فوتبال در زمینه تحلیل داده‌ها است، به بررسی گزینه‌های محتمل و مناسب برای سادیو مانه در صورت ترک بایرن مونیخ پرداخته و طبق آن نیوکاسل، منچستریونایتد، وستهام و برایتون از جمله مقصدهای احتمالی سادیو مانه در صورت ترک بایرن مونیخ هستند.

با این حال کلاغ‌ها بیش‌ترین شانس را دارند. اول اینکه فصل آینده به احتمال زیاد در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و برای حضور در این رقابت‌ها، نیاز به یک بازیکن باتجربه دارند. در مورد شیاطین سرخ نیز، داده‌ها و آنالیزها نشان می‌دهند که او می‌تواند به خوبی در این تیم جا بیفتاد. مارکوس رشفورد پست مشابهی با مانه دارد اما اغلب تمایل دارد به سمت وسط زمین برود و نقش یک مهاجم را ایفا کند. چکش‌ها نیز با سبک خود که مبنی بر ضد حملات سریع است می‌توانند گزینه مناسبی برای ستاره سنگالی باشند اما مشخص نیست که توانایی پرداخت حقوق او را دارند یا خیر. درباره برایتون نیز مانه جایی در سیاست نقل و انتقالاتی آن‌ها ندارد اما روبرتو دزربی نشان داده که می‌تواند به خوبی هم با استعدادهای جوان و هم بازیکنان باتجربه کار کند. همچنین احتمال زیادی وجود دارد که این باشگاه نیز فصل آینده در رقابت‌های اروپایی حضور داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *