بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پدیده فوتبال جهان در یک قدمی رئال مادرید! + جزئیات

ظاهراً انتقال بلینگام به رئال مادرید تمام شده و او پس از پایان فصل به مادرید سفر خواهدکرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۹

ظاهراً انتقال جود بلینگام به رئال مادرید قطعی شده و این ستاره جوان انگلیسی پس از پایان فصل جاری برای امضای قرارداد با کهکشانی ها راهی مادرید خواهدشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می‌رسد که رئال مادرید در کورس رقابت برای جذب بلینگام پیروز شده و او به زودی با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت. بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند لیورپول و منچسترسیتی هم به صورت جدی برای جذب این بازیکن اقدام کرده بودند اما در نهایت موفق نشدند نظر موافق او و مدیران باشگاه دورتموند را جلب کنند. 

دورتموند هم در طول این مدت تلاش زیادی را برای حفظ این ستاره انگلبسی به کار گرفته و حتی پیشنهاد افزایش دستمزد قابل توجهی را به او ارائه کرده اما نتوانسته او را برای ادامه حضورش در این تیم راضی کند. حالا روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که تمامی کارهای مربوط به انتقال بلینگام به رئال مادرید انجام شده و این بازیکن قرار است بلافاصله پس از پایان فصل جاری قراردادی را با او به امضا برساند. دورتموند در حال حاضر در کورس قهرمانی با بایرن مونیخ قرار دارد و هرچند ابتکار عملی که برای فتح بوندسلیگا در دست داشت را از دست داده اما هنوز برای رسیدن به این جام امیدوار است و در انتظار لغزش بایرن در چند هفته یپش رو است تا بتواند بهترین استفاده را از این فرصت ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *