بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات پیشکسوت سرخابی ها ؛ همه چیز درون زمین رقم می خورد!

علی علیزاده : نتایج پرسپولیس درون زمین رقم خورده و آن ها شایسته قهرمانی هستند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۳

علی علیزاده ضمن صحبت درباره شرایط مس رفسنجان و اظهارنظر درباره اشتباهات داوری مدعی شد پرسپولیس شایسته قهرمانی در این فصل است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی علیزاده معاون سابق باشگاه مس رفسنجان که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد در مورد اینکه قهرمانی را حق چه تیمی می بیند به خبرنگار ما گفت:

حق قهرمانی برای تیمی است که بیشتر زحمت بکشد و از فرصت ها استفاده کند که پرسپولیس این کار را بهتر انجام داد. استقلال هم پا به پای سپاهان و پرسپولیس داشت جلو می آمد اما سوءمدیریت اجازه نداد مار را جلو ببرد و در روحیه استقلالی ها تاثیر گذاشت و در این بین پرسپولیس موفق تر بود. اگر سپاهان با ملوان مساوی نمی کرد ممکن بود که قطعی قهرمان شود اما الان کفه ترازو به طرف پرسپولیس است.

او درمورد اعتراضات استقلال و سپاهان مبنی بر اینکه یکسری اتفاقات نظیر نتایج پرسپولیس بیرون از زمین فوتبال رقم می خورد ادامه داد:

سه بازی این اتفاق بیفتد بقیه بازی ها چه؟ بازیکنان پرسپولیس خودشان خوب هستند. اگر سپاهان- ملوان و استقلال- صنعت نفت آبادان مساوی نمی شد شرایط فرق می کرد. همه چیز درون زمین رقم می خورد و پرسپولیس به نحو احسن کار کرده و فکر کنم باز هم قهرمان شود.

علیزاده در خصوص اینکه به نظرش چه زمانی کمک داور ویدئویی به ایران می آید توضیح داد:

در این فصل تا به اینجا طبق  گفته کارشناسان بیشترین ضرر را از داوری مس رفسنجان کرده است. آن موقع که خودم در مسند باشگاه مس رفسنجان بودم قرار بود نیم فصل بیاید بعد شد پایان فصل. برای هر باشگاهی ۱۲ میلیارد تومان هزینه دارد و فدراسیون هم باید کمک کند. یکی از اصول حرفه ای بودن و پویا بودن لیگ وار است ولی اینجور که بویش می آید برای سال بعد هم نمی آورند.

وی که نیم فصل اول قائم مقام باشگاه مس رفسنجان بود در مورد شرایط این تیم افزود:

اگر امسال بچه های ما کمی خوش شانس بودند می توانستیم سهمیه کسب کنیم ولی من فکر می کنم به نسبت سه سالی که مس به لیگ برتر آمده نمودار بسیار خوبی از خود بجا گذاشته. تیم های قدرتمندی مثل سرخابی ها، سپاهان، گل گهر و فولاد هزینه می کنند و سال بعد کسب سهمیه آسیایی خیلی سخت می شود. سال اول مس هشتم شد سال دوم ششم و امسال قطعا پنجم می شود. خیلی ها خون دل خوردند تا مس به اینجا رسیده. رفسنجان سه چهار زمین تمرین خوب دارد که خود ساپینتو تعجب کرده بود و آقای قلعه نویی گفته بود شبیه به کمپ های قطر است. انشاالله اتفاقات مثبتی در شهر خودم بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *