بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازیکنان استقلال به مدیریت اخطار دادند!

بازیکنان استقلال ادعا می کنند که حدود شش ماه است پولی از باشگاه دریافت نکرده اند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۸

بازیکنان استقلال ادعا می کنند که حدود شش ماه است پولی از باشگاه دریافت نکرده و حتی پاداش پیروزی های اخیر نیز به آن ها پرداخت نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرین ریکاروی استقلال بعد از دیدار با مس رفسنجان روز شنبه برگزار شود و آبی پوشان روز یکشنبه استراحت کردند و از امروز تمرینات تاکتیکی خود را به بهانه بازی با تراکتور از سر می گیرند. دیداری که روز پنج شنبه همزمان با سایر دیدارها برگزار می شود. در حالی که استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است و مقام چهارمی تیم تراکتور هم در لیگ برتر تثبیت شده است وامکان صعود بیشتر وجود ندارد. بااین حال تیم میزبان یعنی تیم ریکاردو ساپینتو برای پایانی خوب در لیگ برتر و اینکه با روحیه ای خوب به بازی های جام حذفی برود، تلاش می کند برنده بازی باشد. ضمن اینکه در بازی رفت و در تبربز استقلال شکست خورد و دوست دارد شکست در بازی رفت را در این مسابقه جبران کند.

نکته جالب در مورد وضعیت استقلال اینکه در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی های لیگ برتر وضعیت استقلال از نظر مالی تغییر نکرده است. بازیکنان این تیم وارد ششمین ماهی می شوند که بابت درصد از باشگاه استقلال پولی دریافت نکرده اند و به زعم بازیکنان میزبان دریافتی آنها 40 تا 50 درصد بوده است و برخی از بازیکنان هم ادعا می کنند، دریافتی اشان کمتر از این درصد است! جالب اینکه بازیکنان استقلال پاداش پیروزی های اخیر را هم از باشگاه دریافت نکرده اند.

طبیعتا حذف از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و شرایط مالی و مدیریتی باشگاه یکی از عوامل مهم در از دست دادن چالش تکرار قهرمانی در لیگ برتر بوده و در صورت عدم رفع این مشکل حتی اگر آبی ها قهرمان جام حذفی شوند، آینده مبهی خواهند داشت. به این خاطر که در اولین گام ریکاردو ساپینتو قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد و برخی از بازیکنان هم راه سرمربی را در پیش می گیرند. به خصوص که 5 بازیکن داخلی هم به باشگاه نوتیس داده اند. این یعنی اینکه آماده جدایی از باشگاه هستند و قانون هم چنین اجازه ای را به آنها می دهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *