بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با روحیه مضاعف به سراغ منچسترسیتی می رویم

آسنسیو : این پیروزی بهترین راه آماده شدن برای آن بازی بزرگ بود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۶
رئال مادرید ؛ آسنسیو : این پیروزی بهترین راه آماده شدن برای آن بازی بزرگ بود

مارکو آسنسیو، مهاجم رئال، معتقد است با پیروزی برابر ختافه، روحیه‌ای مضاعف برای بازی برگشت مقابل سیتی در اتحاد گرفته‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید دیشب با برتری برابر ختافه به رتبه دوم لالیگا برگشت. تک گل رئال را در نیمه دوم مارکو آسنسیو به ثمر رساند و کمک کرد کهکشانی‌ها با پیروزی به بازی برگشت مقابل سیتی برسند.

ختافه تقریبا حرفی برای گفتن نداشت ولی با دفاع خوب خود توانسته بود رئال را در بیشتر دقایق بازی از رسیدن به گل محروم کند تا اینکه شوت محکم آسنسیو که به مدافع حریف برخورد کرد، چاره ساز شد.

آسنسیو در مورد بازی گفت:

«می‌خواستم هر طور شده گل بزنم و باید از فرصت‌هایی که نصیبم می‌شد، استفاده می‌کردم. خوشحالم که بالاخره یکی از شوت‌ها به گل تبدیل شد. با بهترین رکورد گلزنی خودم در لالیگا (هشت گل) برابری کردم و نمی‌توانم ناراضی باشم. هنوز سه بازی دیگر در لالیگا داریم و سعی می‌کنم این آمار را بهتر کنم.»

آسنسیو ادامه داد:

«ختافه برای یک امتیاز آمده بود و بسیار فشرده و بسته کار می‌کردند. با ورود تونی کروس و مودریچ، روند تیم سریع‌تر شد و توانستیم موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم. کروس یک سانتر عالی برای من فرستاد و ضرب سرم را هم خوب زدم ولی نمی‌دانم گلر چطور آن توپ را مهار کرد! ما باید برابر هوادارانمان پیروز می‌شدیم به خصوص که فینال فصل برابر سیتی را در پیش داریم. این پیروزی بهترین راه آماده شدن برای آن بازی بزرگ بود و روحیه مضاعف گرفتیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *