بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فرانسه قلمرو پادشاهی کیلیان امباپه

امباپه با 26 گل زده در صدر جدول گلزنان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۸:۴۶
پاری سن ژرمن ؛ امباپه با 26 گل زده در صدر جدول گلزنان

کیلیان ام‌باپه با دو گلی که در دیدار برابر آژاکسیو به ثمر رساند رکورد مهمی را در لیگ فرانسه تکرار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از اوپتا، پاری سن ژرمن در هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ فرانسه در ورزشگاه خانگی خود از آژاکسیو پذیرایی کرد و در این بازی خانگی موفق شد با پنج گل به پیروزی دست پیدا کند تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر شود.

مثل همیشه ستاره نخست پاری‌سن‌ژرمن، کیلیان ام‌باپه بود که دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. رویز، اشرف حکیمی و بازیکن حریف دیگر گل‌های پاری‌سن‌ژرمن را به ثمر رساندند.

ام‌باپه با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل‌هایش را در فصل جاری لیگ فرانسه به عدد ۲۶ رساند تا به‌تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گیرد.

این برای چهارمین فصل پیاپی است که ام‌باپه موفق می‌شود که به ۲۵ گل یا بیشتر در لیگ فرانسه برسد. در تاریخ لیگ فرانسه به غیر از ام‌باپه تنها تادی کیسکوفسکی در سال‌های ۱۹۵۶، ۱۹۵۷، ۱۹۵۹ و ۱۹۶۰ توانسته بود چنین آماری را به نام خود به ثبت رساند.

ام‌باپه ۲۴ساله در چهار فصل اخیر رقابت‌های لیگ فرانسه آقای گل بوده است و پیش‌بینی می‌شود که در فصل جاری هم این عنوان را به دست آورد. او تا سال ۲۰۲۴ با پاری سن ژرمن  قرارداد دارد و مثل همیشه گمانه‌زنی‌ها حاکی از نزدیک‌شدن او به رئال مادرید است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *