بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان لو رفت + جزئیات

ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۲
استقلال ؛ ترکیب استقلال احتمالی مقابل مس رفسنجان مشخص شد

استقلال برای دیدار برابر مس رفسنجان، با چند تغییر مهم در خط دفاعی و خط میانی به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در هفته ما قبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر، امروز در رفسنجان به مصاف مس می‌رود. آبی‌ها به خوبی می‌دانند که شانس کسب قهرمانی را از دست داده‌اند و امروز برای آمادگی جهت شرکت در رقابت‌های جام حذفی به مصاف حریف خود می‌رود.

ریکاردو ساپینتو در این مسابقه چند تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد می‌کند که مهم‌ترین آن در خط میانی است. جایی که او روزبه چشمی و آرش رضاوند را در اختیار نخواهد داشت و باید از بازیکنان روی نیمکت استفاده ببرد.

سیدحسین حسینی همچنان گزینه بدون جانشینی است. عملکرد کاپیتان آبی‌ها در بازی قبل با انتقاداتی همراه بود اما علیرضا رضایی مصدوم است و ساپینتو از سیدحسین در درون دروازه تیمش استفاده خواهد کرد.

ساپینتو در خط دفاعی نیز تغییراتی خواهد داشت که بازگشت حسین مرادمند به ترکیب اصلی محتمل ترین آن است و تصور می‌شود که عارف غلامی زوج او در خط دفاعی باشد.

در سمت راست کوین یامگا مصدوم است و صالح حردانی فعلا گزینه کادر فنی برای حضور به جای اوست. در سمت چپ نیز همچنان جعفر سلمانی بازی خواهد کرد و سرمربی پرتغالی اعتقادی به تغییر در این پست ندارد.

در نبود روزبه چشمی و آرش رضاوند، طبیعتا ساپینتو به سراغ زوج ثابت استقلال در فصل گذشته می‌رود. زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور امروز این فرصت را دارند تا از ابتدا به میدان بروند. سعید مهری نیز در کنار آنها انجام وظیفه می‌کند.

وینگرهای بوشهری بازیکنان غیر قابل جایگزین تیم ساپینتو هستند. مهدی قایدی و محمد محبی که پنالتی هفته گذشته تیمشان برابر صنعت نفت را ساختند، امروز نیز از ابتدا به میدان خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *