بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای تیم ملی فوتبال ایران

حمید درخشان : گروه ایران در جام ملت‌ ها راحت‌ تر از این نمی‌ شد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۸
حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : فکر می کنم از این راحت‌تر گروهی نبود که در آن قرار گرفتیم ما در گروه بسیار خوبی هستیم و بازی‌های آن مثل دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره همگروهی ایران با تیم‌های امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین در جام ملت‌های 2023 آسیا اظهار داشت:

فکر می کنم از این راحت‌تر گروهی نبود که در آن قرار گرفتیم. ما در گروه بسیار خوبی هستیم و بازی‌های آن مثل دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی خواهد بود. با این حال، باید بیشتر تیم‌مان را آماده کنیم، چون در مراحل بعدی با تیم‌های قوی‌تر بازی خواهیم کرد؛ البته این شانس را هم داریم که در صورت صعود به عنوان تیم نخست باز هم در مرحله بعدی با تیم سطح پایین‌تر برخورد کنیم که این بازی نیز به آماده شدن تیم ملی کمک خواهد کرد.

وی در مورد شانس موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت:

شما به بازی‌های مقدماتی نگاه نکنید، چون وقتی از گروه بالا بیاییم در مراحل بعدی با تیم‌های قوی‌تری مثل کره‌جنوبی، ژاپن و … برخورد می‌کنیم. تیم ملی حتما می‌تواند موفق باشد چون نفرات خوبی دارد و شانس گرفتن نتیجه را دارد. فراموش نکنیم تیم‌های دیگر نیز مدعی هستند و قطعا در مراحل حذفی با تیم قدرتمندی روبرو می‌شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *