بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استرس بی اندازه ستاره سرخپوشان ؛ در حد سکته! + عکس

تصویری از استرس شدید رافائل لیائو در شبی که نتوانست برای میلان در نیمه نهایی بازی کند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰:۲۱

تصویری از رافائل لیائو ستاره میلان در شب غیبت در نیمه نهایی مقابل اینتر از روی سکوها منتشر شده که نمایانگر استرس بی اندازه او است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

غیبت رافائل لیائو بدترین خبر ممکن برای هواداران میلان پیش از جدال نیمه نهایی مقابل اینتر بود. ستاره خط حمله روسونری به دلیل مصدومیت عضلانی بازی رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ را از دست داد و حضورش در بازی برگشت نیز قطعی نیست. میلان در غیاب لیائو شروع بسیار بدی مقابل همشهری خود داشت و در عرض 11 دقیقه دو بار دروازه خود را بازشده دید. این شروع ضعیف بهت و حیرت هواداران این تیم را به همراه داشت که بعد از سال‌ها امیدوار به تکرار اقتدار تیم محبوب‍شان در اروپا بودند.

رافائل لیائو، ستاره مصدوم میلان، هم از این قاعده مستثنی نبود و بعد از اینکه تیمش 2 گل زودهنگام از حریف دریافت کرد هیچ شباهتی به دقایق قبل از شروع بازی که با همه می‌گفت و می‌خندید نداشت.

مشخص بود که ستاره میلان قادر به هضم اتفاقات داخل زمین نیست و خود را بابت این مصدومیت بی‌موقع سرزنش می‌کند. لیائو در لحظاتی که هم‌تیمی‌هایش داخل زمین مقهور قدرت اینتر شده بودند قادر به نشستن روی صندلی نبود و با حالتی عصبی مدام بین سکوها قدم می‌زد و تحت تاثیر اتفاقات بازی واکنش‌هایی جالب از خود به نمایش می‌گذاشت. او لحظاتی هم کنار زلاتان ابراهیموویچ ایستاد، اما بعد از اینکه آرامش بیش از حد او را دید، ترجیح داد تماشای بازی را از جای دیگری ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *