بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سردار آزمون خطاب به کیکر : هدف بایرلورکوزن قهرمانی در اروپاست

مصاحبه جذاب سردار آزمون با نشریه کیکر آلمان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۰
مصاحبه سردار آزمون

سردار آزمون در مصاحبه با نشریه کیکر معتقد است که بایرلورکوزن می تواند عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون معتقد است که بایرلورکوزن می تواند عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

به گزارش پارس فوتبال، سردار آزمون همچنان در کانون توجهات رسانه های آلمانی قرار دارد. ستاره ایرانی بایر لورکوزن توانست نخستین گل خود را با پیراهن این تیم وارد دروازه گروتر فورث کرده و یک پاس گل بدهد. او حالا در جدیدترین مصاحبه خود با مجله کیکر از رویاهایش با بایر سخن گفته است.

جالب اینکه مصاحبه سردار در روزنامه بیلد نیز بازتاب داشته و آنها تیتر “ما می توانیم در سال 2023 لیگ قهرمانان را فتح کنیم” برای این گفتگو انتخاب کرده اند.

کیکر در بخش ابتدایی این گفتگو به گلزنی سردار و درخشش او پرداخته و نوشته است:

در برابر گروتر فورث، سردار آزمون با نخستین تأثیرگذاری های مستقیم خود بر روی گل های بایر، سهمی تعیین کننده در پیروزی 4-1 لورکوزن داشت. او با Werkself (لقب لورکوزن)، برای بالاترین اهداف ممکن تلاش می کند و حتی فکر می کند که تصاحب یک عنوان قهرمانی در کلاس برتر نیز امکان پذیر است.

با یک گل و یک پاس گل درخشان در فورث، سردار آزمون نشان داد که چرا مسئولان بایر این بازیکن 27 ساله را در زمستان قبلی از زنیت سن پترزبورگ به لورکوزن آوردند.

آزمون: واقعا برایم سخت بود

مدتی طول کشید تا این اولین نمایش مهارت های او باشد. شروع آزمون در لورکوزن را می توان به فال نیک گرفت. این فوروارد توضیح می دهد:

وقتی به اینجا آمدم، یک ماه مصدوم بودم و به بیماری COVID-19 مبتلا شدم، سپس درگیر دو عفونت باکتریایی شدیدتر از کرونا شدم. این برای من واقعاً سخت بود.” او در دیدار برابر گروتر فورث به عنوان یک مهاجم کاذب در سیستم 4-2-3-1 پشت سر پاتریک شیک بازی کرد.

با این حال، در این بین او تا حد زیادی به کمبود جسمانی رسیده است. مهاجمی که جراردو سیوانه اخیراً در مورد او گفته است احتمالاً به آمادگی کامل نیاز دارد تا تمام پتانسیل خود را به کار گیرد، آزمون در این خصوص توضیح می دهد: “من آماده هستم. از نظر خودم، تا رسیدن به بهترین شرایط بدنی خود فاصله زیادی ندارم.

“اگر سخت کار کنی، گل خواهی زد”

اما ملی پوش ایرانی فردی با دید فوق العاده مثبت است و همیشه روی تیم تمرکز دارد. او با آگاهی توضیح داد:

وقتی گل زدم خوشحال بودم. اما وقتی به اینجا آمدم به این فکر نمی کردم که چند وقت یکبار گل بزنم یا پاس گل بدهم. به اینجا آمدم تا بازی ها را ببرم. این مهمترین چیز برای من است. اگر سخت کار کنی، گل خواهی زد.

در بازی های پایان فصل، این مهاجم می تواند در غیاب فلوریان ویرتس مصدوم به یک گزینه تعیین کننده در ترکیب بایر تبدیل شود. آزمون در فورث نیز با پاس های هوشمندانه‌اش، به خوبی در زمین مسابقه عمل کرد.

هدف او برای این فصل مشخص است. او می گوید:

ما هنوز سه بازی مهم برای صعود به لیگ قهرمانان داریم.

همچنین از اهداف خود برای فصل آینده سخن گفت:

لیگ قهرمانان چیز متفاوتی است. اگر در آنجا اشتباه کنید، شکست می خورید. آنجا سطح بالایی دارد. ما در این فصل به دنبال دریافت سهمیه هستیم و سپس در پی کسب عنوان قهرمانی خواهیم بود. این رویای ماست! این چیزی است که باشگاه برای آن تلاش می کند.

آزمون: ما می توانیم این کار را انجام دهیم

بایر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد؟ یک بیانیه شگفت انگیز اما آزمون ظاهرا هیچ محدودیتی برای خود و همکارانش نمی بیند و تایید می کند:

این باشگاه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند. چرا نباید این عنوان را ببریم؟ میتوانیم انجامش دهیم! ما باید به خودمان ایمان داشته باشیم. ما استعدادهای خاصی در باشگاه داریم، باید خودمان را باور کنیم. ما کادر فوق العاده ای داریم، بازیکنان جوان بزرگی داریم، آنها در آلمان جزو با استعدادترین ها هستند. چرا نباید به این فکر کنیم که لیگ قهرمانان اروپا را ببریم؟

صحبت های آزمون و رویای او برای کسب عنوان قهرمانی اروپا با لورکوزن در حالی به پایان رسید که این تیم آلمانی حتی یک قهرمانی نیز در بوندس لیگا ندارد و تاکنون نیز نتوانسته عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را از آن خود کند. در واقع بایر به دلیل نائب قهرمانی های متعدد در بوندس لیگا (5 بار)، نائب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (فصل 2001 – 2002)، دو نائب قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک نائب قهرمانی در سوپرجام این کشور به تیمی معروف شده که هرگز قادر به بردن جام و کسب عنوان قهرمانی نیست. از آخرین جام این تیم 28 سال (جام حذفی فصل 1993 – 1993) می گذرد و این تیم یک بار در فصل 1987- 1988 توانست قهرمانی جام یوفا را به دست بیاورد و حالا سردار که به نظر می رسد خیلی خوشبینانه این گفته ها را مطرح کرده، امیدوار است به روند سالها ناکامی بایر پایان دهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *