بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکورد فرهاد مجیدی را نه یحیی شکست نه مورایس!

رکوردهای فرهاد مجیدی در فصل گذشته، تا پایان لیگ از سوی هیچ تیمی شکسته نخواهدشد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۵
فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی

رکوردهای فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم مثل کمترین گل خورده تاریخ یا تنها قهرمان بدون شکست در این فصل دست نخورده باقی ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی فصل قبل توانست استقلال را بعد از 9 سال قهرمان لیگ برتر کند ولی آنچه در این قهرمانی بیشتر به چشم آمد، رکوردهایی بود که او توانست در فوتبال ایران ثبت کند. سرمربی فصل گذشته استقلال، این تیم را بدون شکست قهرمان کرد که این موضوع در تاریخ لیگ برتر بی سابقه است، او توانست 68 امتیاز کسب کند و قهرمان این فصل در بهترین حالت می تواند 66 امتیاز به دست بیاورد، بنابراین یحیی گل محمدی و ژوزه مورایس نمی توانند رکورد فرهاد مجیدی را بشکنند.

همچنین فرهاد مجیدی، تیمش را با 10 گل خورده به قهرمانی رساند که این موضوع خط دفاع آبی ها را به بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر تبدیل کرد و هیچ تیمی نتوانسته این رکورد را بهتر کند ضمن اینکه استقلال فصل گذشته با 21 کلین شیت از این نظر هم تاریخساز بود.

با این شرایط رکوردهای اسطوره محبوب آبی پوشان در استقلال دست نخورده باقی مانده است و باید دید آیا فصل بعد کسی می تواند به این آمار برسد یا خیر!

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “رکورد فرهاد مجیدی را نه یحیی شکست نه مورایس!”

  1. مجیدی پرچم فروش گفت:
    0
    0

    لیگ رو با ۴ باخت و کلی استرس ناداوری داریم تمام میکنیم با یحیی امپراطور
    در آن طرف برادران …. مجیدی یک فصل بدون باخت و مصونیت مهرشاد ماجدی … فتاحی و …. مخصوصا بریدن سر گل گهر با پنالتهای دقیق دقایق پایانی پاک بود،¡¡¡¡¡ولی اما داریم زجر میکشیم پیکان و خود استقلال تا سز مسلح و …رو می‌بریم باید جواب اینا رو بدیم قضاوت وجدان شرف فکر منطق شعور انسانیت هم چیز بدی نیست که بعضی ها گویا ندارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *