بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی سرخپوشان به رقیب هشدار داد ؛ ما در کورس هستیم!

میکل آرتتا : ما هنوز هم در کورس قهرمانی هستیم و نباید تمرکز خود را از دست بدهیم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۱

میکل آرتتا سرمربی آرسنال مدعی شد که این تیم هنوز هم شانس قهرمانی دارد و بازیکنان باید تا آخرین لحظه تمرکز خود را حفظ کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک شنبه عصر تیم‌های نیوکاسل و آرسنال از چهارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در استادیوم سنت جیمز پارک مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، توپچی‌های لندن با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیدند تا هنوز در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور داشته باشند. مارتین اودگارد و فابین شار (گل به خودی) گلزنان آرسنال در این بازی بودند.

به نقل از سایت گل، آرتتا پس از پیروزی سخت در زمین نیوکاسل گفت:

“ما هنوز در کورس هستیم و می خواهیم به این مسیر ادامه دهیم. جایزه (عنوان قهرمانی) هنوز در دسترس است و خیلی دور نیست. تنها کاری که باید انجام دهیم، ادامه دادن به این روند خوب است و نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. هر روز باید مصمم تر از قبل باشیم. باید به بردن ادامه دهیم و ببینیم چه پیش می آید.”

فصل گذشته آرسنال با شکست 2-0 در برابر نیوکاسل در ورزشگاه سنت جیمز پارک، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و حالا آرتتا توانست انتقام شکست فصل گذشته را بگیرد. او در این باره گفت:

“کلمه‌ای که بتوانم با آن، این لحظه را توصیف کنم، غرور و افتخار است. وقتی شما علامت سوال در مقابل خود دارید، نباید صورت مسئله را پاک کنید، بلکه باید به حل کردن آن بپردازید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *