بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کد تخفیف راه حلی برای خرید ارزانتر از فروشگاه های اینترنتی!

کوتخفیف چیست؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۷
کد تخفیف راه حلی برای خرید ارزانتر از فروشگاه های اینترنتی!

انتخاب هوشمندانه و خریدی ارزانتر دو دلیل اساسی و مهم‌ترین ویژگی خرید اینترنتی می باشد. اما این دو اصل نباید تنها دلیل سفارش اینترنتی باشد، آیا می دانستید با کد تخفیف حتی ارزانتر نیز می توان خرید کنید؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انتخاب هوشمندانه و خریدی ارزانتر دو دلیل اساسی و مهم‌ترین ویژگی خرید اینترنتی می باشد. اما این دو اصل نباید تنها دلیل سفارش اینترنتی باشد، آیا می دانستید با کد تخفیف حتی ارزانتر نیز می توان خرید کنید؟ اگر طرفدار خرید اینترنتی هستید، غذا را آنلاین سفارش میدهید و یا از تاکسی‌های اینترنتی استفاده می‌کنید حتما به پلتفرم کوتخفیف نیازمند هستید.

کوتخفیف چیست؟

کوتخفیف پلتفرمی رایگان است، و با مراجعه به سایت کوتخفیف می‌توانید در لحظه به کد تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشید. این پلتفرم به واسطه همکاری با بزرگ‌ترین شرکت ها مانند: نماوا، دیجی کالا، اسنپ تریپ، اسنپ اکسپرس و صدها فروشگاه دیگر بهترین و بیشترین تخفیف ها را بصورت مستقیم منتشر می‌نماید.

کد تخفیف راه حلی برای خرید ارزانتر از فروشگاه های اینترنتی!

اصلا کد تخفیف چیست؟ و انواع کد تخفیف

در تجارت الکترونیک کد تخفیف به عنوان روشی برای جلب مشتریان برای خرید آنلاین استفاده می شوند و مانند کوپن هایی که در گذشته پخش می شده عمل می کند. اما ساختار آن همانطور که از نام کد تخفیف معلوم است شامل یک کد است که میتواند از عدد و یا از حروف تشکیل شود.

فروشگاه های اینترنتی برای جلب رضایت مشتریان خود و یا اینکه مشتری جدیدی جذب کنند در زمان های مختلفی از سال کد تخفیف‌هایی ارائه میکنند این تخفیف ها ممکن است به اشکال مختلف و یا کارکردهایی به خصوص باشد. برخی از انواع این تخفیف ها به شکل:

کدتخفیف ارسال رایگان

کدتخفیف دسته بندی و یا محصولات خاص

کد تخفیف اولین خرید

کدتخفیف برای شهرهای مختلف

کد تخفیف ثابت و یا درصدی و در آخر کد تخفیف اعتباری می باشد.

 

 

دسترسی سریع به فروشگاه‌ها

در وبسایت کوتخفیف همیشه در کمترین زمان ممکن به فروشگاه محبوب خود دسترسی دارید، کافیست وارد صفحه اصلی سایت شوید و یا از جستجوی فروشگاه ها استفاده نمایید.

 

دسته بندی متنوع

بدنبال کد تخفیف فروشگاه اینترنتی هستید و یا بدنبال اینکه سفری ارزانتر در تاکسی های اینترنتی داشته باشید؟ و یا شاید هم میخواهید هتل و یا ویلا با نصف قیمت رزرو کنید! تعداد زیاد فروشگاه و حجم بسیاری از تخفیف شاید شمارا سر درگم کند، ولی در کوتخفیف با دسته بندی هایی تفکیک شده و منظم می توانید در سریع ترین زمان ممکن به بیشترین تخفیف خدمات مورد نظر خود دست یابید. به عنوان مثال اگر بدنبال کد تخفیف اتاقک برای رزرو ویلا هستید، کافیست وارد دسته بندی رزرو هواپیما و هتل شوید تا کد تخفیف های مورد نظر را مشاهده نمایید.

 

دسترسی راحت

پلتفرم کوتخفیف با حذف مراحل پیچیده و دسترسی های عضویت و غیره برای کاربران محیط کاربری زیبا و بسیار راحت طراحی نموده تا کاربران در کمترین زمان ممکن به آنچه که نیاز دارند دسترسی پیدا کنند.

کد تخفیف راه حلی برای خرید ارزانتر از فروشگاه های اینترنتی!

 

هیچ کد تخفیفی را از دست نمی‌دهید

یکی از خصوصیات کد تخفیف ها داشتن محدودیت در تعداد و در زمان استفاده از آن می‌باشد. کوتخفیف با استفاده از ویژگی اطلاع رسانی شما را در لحظه از انتشار کد تخفیف آگاه می‌کند. شما شاید مشتری ثابت یک فروشگاه مانند فروشگاه اینترنتی خانومی باشید،  برای اینکه تنها از کد تخفیف خانومی مطلع شوید کافیست در دسته بندی خانومی، اعلان من را از آخرین تخفیف ها مطلع کن را فعال نمایید تا از آخرین تخفیف ها جا نمانید.

 

تخفیف، حتی برای خریدهای سوپرمارکت

یکی از مهمترین ویژگی های کوتخفیف این است که حتی برای خریدهای روزانه خود نیز می توانید بر روی این پلتفرم حساب باز کنید و از سوپرمارکت های آنلاینی مانند اسنپ مارکت، اُکالا و سایر فروشگاه تخفیف دریافت کنید، برای مشاهده کد تخفیف اسنپ مارکت کافیست وارد سایت شوید و کلمه اسنپ مارکت را جستجو کنید.

 

رایگان است

در پلتفرم کوتخفیف بدون هیچگونه پرداخت حق اشتراک می توانید به هزاران تخفیف بصورت شبانه روزی دسترسی داشته باشید و از خرید ارزانتر لذت ببرید.

 

حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی

سیاست کلی کوتخفیف حمایت از کسب‌وکارها، کمک به تبلیغات و بازدهی حداکثری کمپین‌های تبلیغاتی آن ها با نمایش و اطلاع‌رسانی تخفیف‌های فروشگاه به کاربران می‌باشد. وبسایت کوتخفیف همواره سعی بر حمایت از کسب‌وکارهای نوپا دارد و با انتشار کمپین‌های تبلیغاتی حداقل کمکی به جذب کاربران برای این کسب‌وکارها می کند. این امر موجب جذب کاربران های بیشتر برای استارتاپ ها و فروشگاه های همکار شده است و کاربران نیز با تنوع فروشگاه های بیشتر انتخاب بهتری برای خریدهای خود دارند.

 

رایگان در کوتخفیف اولین کد تخفیف خود را منتشر کنید

کافیست از بخش کاربری کوتخفیف در طرح حمایت از کسب‌وکارها بصورت رایگان  شرکت نمایید و فروشگاه اینترنتی خود را ثبت و اولین کد تخفیف خود را منتشر نمایید و با بهره مند شدن از امکانات و پتانسیل های تبلیغاتی در کوتخفیف کاربران جدیدی را به سمت کمپین های تبلیغاتی خود هدایت کنید.

 

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *