بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاری سن ژرمن از لیونل مسی دل نمی کَند

پیشنهاد تمدیدقرارد پاری سن ژرمن به مسی پابرجاست

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۷
مسی ؛ پیشنهاد تمدیدقرارد پاری سن ژرمن به مسی پابرجاست

باشگاه پاری سن ژرمن علی‌رغم محرومیت ۲ هفته‌ای مسی بابت سفر به عربستان، پیشنهاد تمدید قرارداد خود به این فوق ستاره را پس نگرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود اینکه لیونل مسی هفته‌ای پر از فراز و نشیب را بابت سفر به عربستان تجربه کرد و با محرومیتی ۲ هفته‌ای مواجه شد، اما باز هم ممکن است که آینده این فوق ستاره در پاریس باشد.

به نظر می‌رسد پس از سفر تبلیغاتی مسی به عربستان و ترک تمرینات تیم که با محرومیت دو هفته‌ای از سوی باشگاه پاری سن ژرمن مواجه شد، بازگشت او به پاریس با اتفاقات تلخی به همراه باشد. موضوعی که نگرانی هواداران را به همراه داشت. اما آنطور که ساندی تایمز گزارش می‌دهد، باشگاه فرانسوی کماکان به دنبال ادامه حضور مسی در این تیم است و از آن استقبال می‌کند.

با این حال عذرخواهی لیونل مسی بابت انجام این کار اوضاع را تا حد زیادی در باشگاه قطری آرام کرد. به نظر می‌رسد حالا آرامش پس از طوفان برقرار است و مدیران پی اس جی به دنبال این هستند تا بهترین قرارداد را با لیونل مسی امضا کنند.

پاری سن ژرمن مطمئن است که اگر مسی علاقه‌مند به بازی در لیگ قهرمانان اروپا باشد، پیشنهاد آن‌ها از اولویت بیشتری برای ستاره آرژانتینی برخوردار است. چرا که بارسلونا درگیر قوانین سخت مالی لالیگاست و شاید نتواند از لحاظ مالی مسی را جذب کند. همچنین پیشنهاداتی از لیگ ام ال اس آمریکا و الهلال برای او وجود دارد.

لئو طبق محرومیتی که باشگاهش برای او در نظر گرفته مقابل تروا و آژاکسیو محروم است و باید دید در ادامه چه سرنوشتی برای هر دو به وجود می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *