بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مودریچ جواب محبت هواداران رئال مادرید را داد

مودریچ : جو حمایت هواداران از من فوق‌العاده است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۳
رئال مادرید ؛ مودریچ : جو حمایت هواداران از من فوق‌العاده است

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، می‌گوید حمایت هواداران این تیم از او برایش بهترین حس ممکن است.م

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید شب گذشته با غلبه بر اوساسونا توانست قهرمان جام حذفی اسپانیا شود تا یک جام دیگر به ویترین افتخارات مودریچ اضافه شده باشد.

مودریچ در طول سال‌های حضورش در رئال مادرید قهرمانی‌های متفاوتی را تجربه کرده و در بین معدود بازیکنانی قرار داشت که پیش از این هم سابقه قهرمانی با این تیم در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا را داشت.

این بازیکن کروات که در چند روز گذشته به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود و همین موضوع باعث نگرانی هواداران رئال در آستانه فینال کوپا دل ری و دیدار حساس برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شده بود، شب گذشته هم نمایش درخشانی در بازی برابر اوساسونا داشت.

او پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:

« جو حمایت هواداران از من فوق‌العاده است… نمی‌دانم باید چه بگویم. فقط از شما متشکرم. من واقعا از این شرایط لذت می‌برم. این بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای هر بازیکنی رخ دهد. جام‌ها مهم هستند اما عشق مردم چیزی است که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و بهترین احساس ممکن است.»

قرارداد مودریچ در پایان فصل جاری با رئال مادرید به اتمام خواهد رسید اما او قراردادش را یک فصل دیگر هم با این تیم تمدید کرده و تا تابستان 2024 در سانتیاگو برنابئو خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *