بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره لیگ برتری به ناکامی استقلال + سند

میثم تهیدست : مهمترین امتیاز فصل‌ صنعت نفت را مقابل استقلال گرفتیم

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۴


میثم تهیدست پس از تساوی یک – یک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل استقلال در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: مهمترین امتیاز فصل‌مان را گرفتیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میثم تهیدست پس از تساوی یک – یک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل استقلال در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

بازی سختی بود. بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی شرایط خاص خودش را دارد و شاید مهمترین امتیاز فصل‌مان را گرفتیم. خیلی زود توانستیم گل تساوی را بزنیم و بازی را کنترل کنیم، کاری که خیلی از تیم‌ها نتوانسته بودند مقابل استقلال انجام دهند.

وی افزود:

امیدوارم هفته بعد پیروزی خانگی را مقابل ذوب‌آهن بگیریم و به هواداران‌مان تقدیم کنیم. لیاقت هواداران بیشتر از اینهاست و صنعت نفت نباید برای بقا تلاش کند. باید امسال را به خوشی تمام کنیم تا سال آینده با برنامه‌ریزی خوب تیم قدرتمندی داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان راجع به صحنه‌ پنالتی و گل آفساید تیم‌شان گفت:

من صحنه را ندیدم، ولی احساس می‌کنم داور چون پنالتی روی مهدی قایدی را نگرفت روی صحنه دوم با استقلال مدارا کرد. روی گل خودمان نیز صحنه را ندیده‌ام.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *