بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وحشت عکاس از پرتاب نارنجک در آزادی + عکس

وحشت زدگی عکاس قدیمی رسانه پس از پرتاب نارنجک در فینال جام حذفی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۲:۲۰
فینال جام حذفی

پرتاب نارنجک دستی به کنار زمین در جریان مسابقه فینال جام حذفی بین آلومینیوم و نساجی موجب فرار عکاسان به سمت نیمکت‌ها شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرتاب نارنجک دستی به کنار زمین در جریان مسابقه فینال جام حذفی موجب فرار عکاسان به سمت نیمکت‌ها شد.

به گزارش پارس فوتبال، در کنار تمام حواشی و مصاحبه‌های جنجالی قبل و بعد از مسابقه فینال جام حذفی بین نساجی مازندران و آلومینیوم اراک، یک اتفاق کم‌سابقه طی سالیان اخیر هم در جریان این دیدار رخ داد که جلب توجه زیادی برای بینندگان تلویزیونی و به‌ویژه حاضرین در ورزشگاه کرد.

در جریان نیمه دوم و پس از اینکه در یک صحنه مشکوک محمدحسین زاهدی‌فرد، داور مسابقه خطا روی مهرداد بایرامی در زمان ورود به محوطه جریمه نساجی مازندران را اعلام نکرد، یک نارنجک دستی از جایگاه پشت دروازه به کنار زمین پرتاب شد که صدای مهیبی داشت و وحشت عکاسان را به همراه داشت.

پس از اینکه نارنجک دستی به کنار زمین پرتاب شد، عکاسان پشت دروازه نساجی و بازیکنان ذخیره آلومینیوم که در حال گرم کردن بودند، به سمت نیمکت اراکی‌ها و گوشه‌های ورزشگاه پناه بردند ولی در این بین یکی از عکاسان نتوانست خود را از میان دودها نجات بدهد!

جعفر تبریزی که ازجمله عکاسان پیشکسوت ورزشی است، پس از این اتفاق و به دلیل کهولت سن نتوانست مثل دیگر عکاسان جوان به سرعت فرار کند و به همین دلیل با چهره‌ای وحشت زده در جلوی تابلوهای تبلیغاتی پشت دروازه ماند تا این تصویر توسط امیرحسین خیرخواه از او به ثبت برسد.

فینال جام حذفی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *