بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توصیه عجیب قلعه نویی به نساجی و آلومینیوم پس از حواشی فینال حذفی

امیر قلعه نویی : به این صحبت‌ها و نظراتی که کام مردم را تلخ می‌کند، پایان دهید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۰
واکنش امیر قلعه نویی به حواشی فینال جام حذفی

دیدار فینال جام حذفی حواشی بسیاری داشت که هنوز هم ادامه دارد. امیر قلعه نویی به این حواشی واکنش جالبی نشان داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار فینال جام حذفی حواشی بسیاری داشت که هنوز هم ادامه دارد. امیر قلعه نویی به این حواشی واکنش جالبی نشان داده است.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از ورزش سه، جرقه این حواشی قبل از شروع بازی و در راهروهای ورزشگاه آزادی زده شد و هنوز هم با مصاحبه‌هایی که اعضای دو تیم علیه هم داشته‌اند، ادامه دارد؛ از صحبت‌های ساکت الهامی سرمربی نساجی پس از مسابقه و در برنامه فوتبال برتر، جواب محمد نوازی به وی و بیانیه ای که آلومینیوم اراک صادر کرد.

پیش از بازی دوستانه گل‌گهر سیرجان و تیم آبی‌پوشان در کمپ الیاف محل تمرین تیم گل‌گهر در این خصوص مصاحبه‌ای داشتیم با امیرقلعه‌نویی که به نوعی هم مربی سیدمهدی رحمتی و محمد نوازی بوده و همچنین به گفته ساکت الهامی در انتخاب وی به عنوان سرمربی نساجی مازندران نقش مهمی داشته است.

امیر قلعه نویی که هم اکنون باتجربه‌ترین مربی شاغل در لیگ ایران و پرافتخارترین آن نیز هست، اینچنین صحبت هایش را آغاز کرد:

جدا از حواشی به وجود آمده به نظرم بازی جذابی بود که هر دو تیم شایستگی پیروزی و قهرمانی را داشتند که نساجی از موقعیت خود به خوبی استفاده کرد و اولین جام تاریخ مازندران را به دست آورد.

سرمربی گل‌گهر سپس با اشاره به حواشی پس از مسابقه ادامه داد:

اما نکته اصلی حواشی این رقابت است که به نظر من آن بازی دیدنی را تحت الشعاع قرار داده است. متاسفانه ما هنوز یاد نگرفته‌ایم که فوتبال وسیله‌‌ای برای لذت بردن است. عمر قهرمانی‌ها بسیار کوتاه است. شاید بیشتر از هر کسی من این گفته را تجربه کرده‌ام و آنچه می‌ماند اخلاقیات و زیبایی‌های فوتبال است که نباید به آنها خدشه وارد شود.

قلعه‌نویی در ادامه از کادر فنی دو تیم خواست که به این حواشی پایان دهند:

به عنوان یک برادر (از لحاظ سنی برادر بزرگ‌تر) خواهش من از کادر فنی دو تیم که به نوعی شاگردان من بوده‌اند و آینده فوتبال را آنها رقم می‌زنند، این است که به این صحبت‌ها و نظراتی که کام مردم را تلخ می‌کند، پایان دهند. البته در این جمع سیدمهدی رحمتی عزیز خویشتن داری بیشتری نشان داد و اکنون محمد نوازی و ساکت الهامی عزیز با پایان دادن به این حواشی و صحبت‌های نسنجیده فضای فوتبال را بیشتر ملتهب نکنند.

سرمربی آبی‌پوشان سیرجانی در رابطه با این موضوع اینطور حرف‌هایش را خاتمه داد:

فوتبال زنده است و ادامه دارد و این جوانان باید الگویی باشند برای دیگر نفراتی که پا به عرصه مربیگری می‌گذارند و دوباره تاکید می کنم دست دوستی به سمت هم دراز کنند تا خاطرات ناخوشایند روزهای اخیر هم خیلی زود به فراموشی سپرده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *