بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام باشگاه بایرلورکوزن برای سردار آزمون ؛ گلزنی هایش ادامه دارد

باشگاه بایرلورکوزن : سردار آزمون نشان داد که مدیران تیم صرفا به دلیل توانایی تمام‌کنندگی، او را به خدمت نگرفته اند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۸
سردار آزمون در بایرلورکوزن

وب سایت رسمی باشگاه بایرلورکوزن با تمجید از عملکرد سردار آزمون نوشت که انتظار می رود روند گلزنی های او ادامه داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وب سایت رسمی باشگاه بایرلورکوزن با تمجید از عملکرد سردار آزمون نوشت که انتظار می رود روند گلزنی های او ادامه داشته باشد.

به گزارش پارس فوتبال، سردار آزمون پس از پیوستن به بایرلورکوزن با برخی مصدومیت ها و بیماری هایی نظیر کرونا و سرماخوردگی روبرو شد و همین مسئله این بازیکن را از مرز آمادگی دور کرد. با این وجود، ستاره ایرانی توانست با انجام تمرینات به مرز آمادگی بازگردد و نهایتا در دیدار چند روز پیش برابر گروتر فورث اولین گل خود را با لباس این تیم به ثمر رساند.

وب سایت رسمی باشگاه بایر لورکوزن در جدیدترین مطلب خود به بررسی وضعیت آزمون پرداخته است. در این گزارش با اشاره به مسائلی که سبب دور شدن آزمون از آمادگی شده، به روند خوب ریکاوری ستاره ایرانی نیز اشاره شده است که این مطلب را در زیر مرور می کنیم:

بایر لورکوزن در نقل و انتقالات زمستانی سردار آزمون را در خط حمله به خدمت گرفت. شنبه گذشته و در تاریخ 23 آوریل، مهاجم ملی پوش ایرانی در نهایت اولین گل خود را به ثمر رساند و نتیجه بازی را 2-1 به سود Werkself (لقب لورکوزن) کرد. علاوه بر این، این بازیکن 27 ساله یک پاس گل نیز به پائولینیو داد تا یکی از چهره های تعیین کننده زمین در جریان پیروزی 4 بر یک برابر گروتر فورث باشد.

” خوشحالم که توانستم اولین گل خود را برای بایر لورکوزن بزنم.” سردار آزمون اواسط هفته در یک گفتگوی رسانه ای این صحبت ها را به زبان آورد و گفت:

میدانستم که بعد از سختی‌ها و تلاش‌های زیادی که کردم، بالاخره به اینجا می‌رسم.

بازیکن سابق باشگاه بزرگ روسیه یعنی زنیت سنت پترزبورگ، همچنان تاکید کرد:

برای من شخصا این موضوع که توانستیم برنده‌ی میدان باشیم و من به تیم کمک کنم، خیلی مهم‌تر است.

آزمون نشان داد که مدیران بایر لورکوزن صرفا به دلیل توانایی تمام‌کنندگی، او را به خدمت نگرفته اند. او در مقابل گروتر فورث با پاس چشم‌نواز خود، باعث گل سوم تیم توسط پائولینیو شد. جراردو سیوانه سرمربی بایر لورکوزن در خصوص سردار گفت:

او با دوندگی، تصمیمات درست و پاس های خوب باعث انگیزه‌ی مضاعف در یک سوم پایانی می‌شد.

تجربه چمپیونز لیگ
این مهاجم تاکنون 21 بار برای باشگاه‌های سابق خود زنیت سن پترزبورگ و روستوف در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و 6 گل در این بازی‌ها به ثمر رسانده است.

در فصل آینده و با برگزاری بازی های بیشتر در لیگ و در حالت ایده آل، آمار گلزنی او باید ادامه داشته باشد. شماره 9 بایر در ادامه گفت:

ما می خواهیم فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم، برای من این رقابت ها سطح بالایی است که می خواهیم به طور مرتب خودمان را بسنجیم.

برای رسیدن به هدف اعلام شده، باید آنها رتبه سوم خود را در جدول حفظ کنند و برای این منظور به امتیاز بیشتری نیاز دارند. مشکی‌ها و قرمزها در ابتدا عصر دوشنبه آینده در بای آره‌نا به مصاف آینتراخت فرانکفورت می‌روند. آنها سپس در یک بازی خارج از خانه به مصاف هوفنهایم می روند و در نهایت 15 می در خانه با فرایبورگ دیدار می کنند.

مصدومیت های بد در شروع
آزمون از زمان انتقال به بایرلورکوزن، 8 بازی برای این تیم انجام داده است. آسیب دیدگی مچ پا در ابتدای سال او را کمی به عقب انداخت، سردار سپس مجبور شد یک بیماری کرونا و دو سرماخوردگی را تحمل کند. این جوان 27 ساله با اشاره به روزهای ابتدایی خود در لورکوزن توضیح داد:

من سخت تمرین کردم و سعی کردم دوباره به تناسب اندام برسم. من برای مرحله نهایی آماده هستم و همه چیز را ارائه خواهم کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *