بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ سرمربی سرخ ها با تیم ملی قرارداد بست + سند

رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد هدایت تیم ملی اتریش را برعهده گرفت

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۰
رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد هدایت تیم ملی اتریش را برعهده گرفت

رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد که قراردادش در پایان فصل با این باشگاه به پایان می رسد، با امضای قراردادی دو ساله که تا پایان جام جهانی 2026 قابل تمدید است، هدایت تیم ملی اتریش را برعهده گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی منچستریونایتد هدایت تیم ملی اتریش را برعهده گرفت.

رالف رانگنیک در میانه این فصل به‌عنوان جانشین اوله‌گنار سولسشر و سرمربی موقت منچستریونایتد انتخاب شد اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و مدیران این باشگاه به‌تازگی اریک تن هاخ را به‌عنوان سرمربی فصل آینده معرفی کردند.

در این بین، روز گذشته نشریه کوریه ادعا کرد که رانکنیگ قرار است به‌عنوان سرمربی تیم ملی اتریش انتخاب شود و به زودی این خبر به‌طور رسمی اعلام خواهد شد.

براساس گزارش این نشریه، قرار بود امروز صبح هیئت مدیره فدراسیون فوتبال اتریش ساعت 11 تشکیل جلسه بدهد و سپس خبر حضور رانگنیک روی نیمکت تیم ملی این کشور اعلام خواهد شد.

همین اتفاق نیز رخ داد و رانگنیک با قراردادی تا سال 2024 هدایت تیم ملی اتریش را عهده دار شد. ماموریت او رساندن اتریش به یورو 2024 آلمان است و برای این مهم کار سختی پیش رو دارد. رانگنیک قرار بود فصل بعد، مدیر فنی منچستریونایتد باشد ولی از این پس به عنوان مشاور در کنار باشگاه انگلیسی خواهد ماند و تمرکز اصلی او روی تیم ملی اتریش معطوف می شود.

اگر رانگنیک موفق به کسب سهمیه یورو 2024 شود، قراردادش به صورت اتوماتیک تا پایان جام جهانی 2026 تمدید خواهد شد.

رالف رانگنیک بعد از عقد قراردادش گفت:

من در پایان فصل هدایت تیم ملی اتریش را برعهده خواهم گرفت اما به نقش مشاوره‌ای خود در منچستر یونایتد ادامه خواهم داد. من واقعا مشتاق هستم که به منچستر برای بازگشت به تاج و تخت انگلیس کمک کنم. این برای من افتخار است که سرمربی گری تیم ملی اتریش را بر عهده بگیرم. چشم انداز شرکت در مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان با یک تیم جوان و تشنه موفقیت، من را سرشار از انتظار می‌کند.

رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد هدایت تیم ملی اتریش را برعهده گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *