بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دوری استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا ادامه دار شد !

استقلال و پرسپولیس باز هم لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند ؛ عاقبت تلخ تغییر تقویم آسیایی برای سرخابی ها !

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۱
استقلال و پرسپولیس باز هم لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند ؛ عاقبت تلخ تغییر تقویم آسیایی برای سرخابی ها !

تغییر تقویم لیگ قهرمانان آسیا از فصل بعد باعث شده است تا دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس یک فصل دیگر هم از بازی های آسیایی دور باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به شکل اعجاب آوری تا بهمن ماه تعطیل است و هیچ مسابقه ای برگزار نمی‌شود تا استقلال و پرسپولیس یک فصل دیگر از این مسابقات دور باشند.

فولاد خوزستان تا ۱۴ بهمن ماه در لیگ قهرمانان آسیا بازی ندارد و این یعنی وقفه‌ای بیش از ۱۰ ماهه در معتبرترین (!) لیگ فوتبال آسیا. حالا این که مسئولان برگزاری مسابقات چه فکری کرده‌اند یک بحث است و بحث دیگر این که فصل بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و عملا پرسپولیس و استقلال یک فصل فوتبالی دیگر هم در آسیا نیستند.

دو تیم پرطرفدار کشور به خاطر حرفه‌ای نبودن به درستی از آسیا حذف شدند و حالا انگار باید تنبیه دوبله‌ای را تجربه کنند و یک فصل دیگر هم دور از آسیا باشند. به فرض که استقلال قهرمان لیگ برتر شود باید تا شهریور ۱۴۰۲ صبر کند و راهی آسیا شود!این وسط تکلیف قهرمان جام حذفی هم اصلا مشخص نیست و تازه معلوم نیست قهرمان لیگ بعدی باید کجا برود؟! فرض کنید که امسال استقلال قهرمان لیگ شود و سال بعد پرسپولیس. در آن صورت کدام تیم باید به عنوان قهرمان لیگ به آسیا برود؟!

البته فعلا باید به این فکر کرد که استقلال و پرسپولیس برای دومین سال متوالی حتی فرصت حضور در آسیا را هم از دست می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *