بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوش آنچلوتی ؛ فوق ستاره به فینال می رسد!

کارلو آنچلوتی : لوکا مودریچ در فینال کوپا دل ری مقابل اوساسونا بازی خواهدکرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۸

کارلو آنچلوتی به هوادران رئال مادرید خبر خوش داد و مدعی شد لوکا مودریچ مشکلی برای همراهی کهکشانی ها در فینال کوپا دل ری ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید پس از برتری 4-2 برابر آلمریا خود را مهیای بازی برابر رئال سوسیداد می‌کند. شاگردان آنچلوتی در این بازی میهمان هستند و وینیسیوس را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. لوکا مودریچ نیز که در بازی با خیرونا مصدوم شده بود به بازی فردا نمی‌رسد ولی کارلو آنچلوتی امروز گفت که او برای فینال کوپا دل ری برابر اوساسونا، در دسترس خواهد بود.

آنچلوتی گفت:

«لوکا مودریچ مصدوم بود و در روزهای اخیر نتوانسته با ما تمرین کند ولی خبر خوبی برای هواداران دارم. لوکا برای بازی شنبه هفته بعد در فینال کوپا دل ری در دسترس است.»

کارلتو در مورد لالیگا گفت:

«بارسا تداوم خوبی داشته و توانسته بازی‌های زیادی را برنده شود و اگر قهرمان شوند نیز استحقاقش را داشته اند.»

استفاده از تونی کروس به عنوان هافبک دفاعی:

«تونی عاشق فوتبال است و بسته به بازی و حریف پیش رو پست او می‌تواند تغییر کند. از این لحاظ متقاعد کردن او هیج مشکلی نیست.»

آنچلوتی در مورد فشار روی رئال در مقطع حساس فصل گفت:

«فشار خاصی حس نمی‌کنم و معتقدم تیم در همان شرایطی به این مقطع از فصل رسیده که انتظارش را داشتم.»

وضعیت فده والورده و ادر میلیتائو:

«میلیتائو مشکل شخصی دارد ولی فردا بازی خواهد کرد. در مورد فده هم باید ببینیم شرایطش تا فردا چطور خواهد بود. آلابا ولی قطعا فردا در دسترس نیست. در مورد مودریچ هم گفتم که اگر مشکل خاصی پیش نیاید، می‌تواند شنبه در فینال بازی کند.»

بازی سخت برابر سوسیداد:

«غایبانی داریم و قطعا بازی سختی خواهد شد. ساعت 22 برای این بازی را نیز درک نمی‌کنم. در هر صورت توقع نمایشی خوب از تیم دارم و باید قبل از فینال و نیز دیدار برابر سیتی این بازی را برنده شویم.»

جذب یک شماره 9:

«یکی از اهداف ما برای آینده جذب یک مهاجم شماره 9 است ولی شرایط کریم بسیار خوب است و می‌تواند یکی دو سال دیگر نیز در همین سطح بدون مشکل بازی کند. کریم برای بازی فردا مشکلی ندارد و فردا تغییرات ما نه به خاطر سیستم چرخشی که به دلیل محرومیت یا مصدومیت چند بازیکن خواهد بود. البته که بهترین تیم را به زمین می‌فرستم.»

هدایت تیم ملی برزیل:

«قبلا هم گفته ام که دیگر دوست ندارم در مورد آینده حرف بزنم. شایعه ضرب‌الاجل برزیل به من نیز بی اساس است چون من اصلا با هیچکس مذاکره‌ای نکرده ام.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *