بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ خبر داغ درباره فینال جام حذفی ؛ قابل توجه هواداران سرخابی + فیلم

سهیل مهدی : فینال جام حذفی باید در یک استادیوم بی طرف برگزار شود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۹


سهیل مهدی رییس سازمان لیگ فوتبال ایران درباره ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی گفت : فینال جام حذفی باید در ورزشگاه بی طرف برگزار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهیل مهدی پس از قرعه کشی جام حذفی در خصوص وضعیت برگزاری فینال این رقابت‌ها اظهارداشت:

باید منتظر بمانیم و ببینیم نتایج بازی‌ها به چه شکل خواهد شد. در حال حاضر 3 تیم از تهران و یک تیم از شهرستان داریم. بازی فینال باید در یک استادیوم بی طرف برگزار شود. اجازه دهید بازی‌های نیمه نهایی انجام شود تا در خصوص ورزشگاه تصمیم گیری کنیم. بحث شهرستان‌ها برای میزبانی از این رقابت‌ها به این صورت است که باید ببینم کدام شهر داوطلب برگزاری این رقابت است. باید ببینیم تمامی موارد مربوط به مسابقه را بررسی کنیم و اگر شرایط ایده‌آلی باشد قطعا در لیست‌ ما قرار خواهد گرفت.

وی درباره سمت خود در هیأت فوتبال تهران افزود:

من در هیأت تهران سمتی ندارم و قرار است تنها در برگزاری مسابقات مشاوره بدهم. به من لطف داشتند و اگر بتوانم کمکی از دست من بربیاید قطعا انجام خواهیم داد. قاعدتا خود دوستان در هیأت تهران حضور دارند و تنها در بخش اجرایی و برگزاری مسابقات کمکی بخواهند حتما کمک خواهم کرد.

رئیس سازمان لیگ فوتبال کشور در خصوص جلسه خود با سرمربی تیم ملی عنوان کرد:

من اول از همه از سرمربی تیم ملی تشکر می‌کنم که با توجه به زمان کمی که داشتند در کنار ما با صعه صدر در جلسه 3 ساعته شرکت کردند و همه موارد در خصوص لیگ و تیم ملی امید هم مسائل را بررسی کردند. امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی درخواست‌هایی از سازمان لیگ داشت که آن ها را در فصل آینده لحاظ خواهیم کرد. فصل آینده یکی از سخت ترین فصل‌ها برای ما است چرا که امیدواریم تیم ملی کشورمان تا آخرین مرحله جام ملت‌های آسیا پیش برود. در واقع یک ماه درگیر تورنمنت آسیا خواهیم بود و بازی‌های لیگ باید برای کمک به تیم ملی تعطیل شود.

وی افزود:

همچنین در ادامه لیگ قهرمانان آسیا را داریم که از حالت متمرکز بودن در خواهد آمد و به صورت رفت و برگشت خواهد بود. همین موضوع برنامه ریزی را به ما تحمیل می‌کند. در ادامه هم برنامه ریزی امسال به گونه ای است که فیفا دی در نظر گرفته شده است. در این میان تیم هایی هستند که نه در لیگ قهرمانان آسیا هستند و نه ملی پوش دارند که مدیریت این تیم ها کمی سخت است اما تمام تلاش خود را می کنیم تا برنامه ریزی را داشته باشیم که تیم‌ها کمترین ضرر را داشته باشند. امیدواریم با کمک تیم‌ها و مربیان لیگ، لیگ پویایی را داشته باشیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *