بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تغییر در فینال جام حذفی ؛ هر چهار تیم راضی هستند!

با توجه به رضایت هر 4 تیم حاضر در نیمه نهایی احتمالاً فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار شود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۴

با توجه به اینکه 3 تیم از 4 تیم حاضر در نیمه نهایی تهرانی هستند احتمال اینکه فینال جام حذفی به درخواست فینالیست ها در ورزشگاه آزادی برگزار شود وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابتدای فصل سازمان لیگ برای برگزاری دیدار پایانی جام حذفی قرعه کشی کرد که گزینه اول میزبانی استادیوم اختصاصی مس شد و گزینه دوم استادیوم یادگار تبریز. استادیوم اختصاصی مس هنوز آماده نشده است و به قولی کار دارد و از سویی به نظر تبریزی ها هم خیلی مایل به میزبانی از دیدار پایانی جام حذفی نیستند. البته روشنک، مسئول برگزاری بازی های حذفی گفته است، این موضوع فعلا به صورت رسمی به آنها اطلاع داده نشده و اگر هیات فوتبال استان اشتیاق به برگزاری بازی نشان دهد، دیدار پایانی به طور حتم در تبریز برگزار می شود.

3 تیم از 4 تیم راه پیدا کرده به دیدار نیمه نهایی تهرانی هستند (پرسپولیس ، استقلال و هوادار) و طبیعتا دوست دارند بازی در استادیوم آزادی برگزار شود. حتی تیم هوادار که تماشاگر ندارد. ساکت الهامی و تیمش بازی روی زمین را دوست دارند و چمن استادیوم آزادی به آنها اجازه برگزاری این شیوه از بازی را می دهد. از سویی نساجی هم بی میل نیست در صورت راهیابی به دیدار پایانی جام حذفی بازی نهایی در استادیوم آزادی برگزار شود. به این خاطر که سهمیه تماشاگر در بازی پایانی 50-50 است و فاصله نزدیک قائمشهر به تهران به تماشاگران نساجی اجازه می دهد برای حمایت از نساجی به استادیوم آزادی بیایند. همان طور که فصل گذشته در دیدار پایانی جام حذفی نزدیک به 40 هزار تماشاگر نساجی در استادیوم آزادی دور هم جمع شدند تا تیم شهرشان را تشویق کنند. اما اگر فینال به شهر دیگری برود و یکی از دو تیم فینالیسست نساجی باشد، تماشاگران نساجی برای رفتن به شهر میزبان دچار مشقت  خواهند شد و یقینا تعدادشان به اندازه حضور در استادیوم آزادی نخواهد بود.

فینال جام حذفی قرار به برگزاری در 10 خرداد است و با توجه به رضایت 4 تیم به احتمال قوی دیدار پایانی جام حذفی در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *