بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار به هواداران پرسپولیس ؛ فتنه و تفرقه در اردوگاه سرخ

نگرانی هواداران پرسپولیس از وضعیت اسفناک اردوگاه سرخ به قلم مهدی طاهر خانی

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۳

هواداران پرسپولیس پس از 5 فصل قهرمانی پیاپی در لیگ برتر ، روزهای بسیار سختی را تجربه می کنند . باشگاه رقیب در آستانه کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است و پرسپولیس شرایط فنی و مدیریتی اسفناکی را تجربه می کند . در این میان برخی از هواداران پرسپولیس نگرانند که تیمشان به سرنوشت سال های اخیر باشگاه رقیب ، یعنی استقلال دچار شود .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همان خشمی که هواداران استقلال در یک دهه اخیر نسبت به مربیان خود داشتند ، حالا به سراغ هواداران پرسپولیس آمده است .
‏عبدی بدون دلیل به جشن جام نساجی می رود ، بی توجه به اینکه شاید در دل آن جمعیت ناقل کرونا شود . او بی فکر است ، اما آفرین به کادر فنی پرسپولیس که اجازه نداد او بی تست به تیم نزدیک شود .


داوود فنایی فحش می خورد ! چرا ؟ چون یک فن پیچ آمده عکس قدیمی او هنگام فتح جام حذفی با پیراهن ذوب را گذاشته ، هوادار هم بی توجه به منبع عکس فحش را میکشد بجان فنایی .


باشگاه بلافاصله هیچ گزارش یا فیلمی از بازی با نیرو زمینی نمی دهد بیرون اما لک فحش می خورد چون یک نفر به دروغ گفته لک ۲سوتی بد داده اما واقعیت این است که گل اول پنالتی بوده و گل دوم مجددا اشتباه وحدت در دفاع آخر و تک به تک شدن بازیکن حریف با لک .


همه چیز برای سقوط آماده شده است . گیرم که سپاهان ، فولاد و مس و حتی آلومینیوم همگی از استقلال امتیاز درشت بگیرند اما با این وضع ، پرسپولیس چطور توان خیز مجدد دارد ، با کدام انرژی ؟


‏دیگر اتحادی نیست . هوادار چند شقه شده ؛ عده ای شمشیر را از نیام در آورده و منتظر زدن سر یحیی اند ، بخش دیگری ماله بدست منتظرند فقط توجیه کنند.عده دگر هم مترصد نتیجه گرفتن تیم اند تا گروه اول را بجوند با این همه انشقاق ، چرا باید کامبک رخ دهد؟


‏تنها راه عبور از این پیچ کشنده جام است و بس . اما اگر چنین نشود و وریا روز آخر جام را بالا ببرد ، قرمزها فلش بک به دوره پیشا برانکو می زنند. ‏روزهای بی اعتمادی ، ‏ایامی که هرمربی۲ماه فرصت داشت و بعدش حیاکن … . ‏چاله ای که آبی ها یک دهه درونش بودند ، ‏گویا آسیاب به نوبت شد .

اختصاصی خبرگزاری پارس فوتبال – مهدی طاهر خانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *