بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس معترض است ؛ به این نمی شود گفت میزبانی!

پرسپولیس خواستار افزایش 30 هزار نفری بلیت فروشی برای دیدار با گل گهر

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۳

پرسپولیس نسبت به بلیت فروشی 10 هزار نفری برای دیدار با گل گهر معترض است و خواستار افزایش این ظرفیت تا 40 هزار نفر شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در حالی به مصاف گل‌گهر خواهد رفت که شاگردان یحیی گل‌محمدی از امتیاز میزبانی در این دیدار برخوردارند و با حضور تماشاگران خود رودرروی حریف سیرجانی خواهند ایستاد. با این حال برای این بازی و تاکنون تنها مجوز حضور 10 هزار تماشاگر صادر شده که مورد قبول باشگاه پرسپولیس نیست.

قرمزها معتقدند باتوجه به حضور 40 هزار نفری تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای بازی شهرآورد، این دیدار نیز می‌تواند در نیمی از سکوها، پذیرای طرفداران باشد. به عبارتی باشگاه پرسپولیس خواستار افزایش 30 هزار نفری بلیت فروشی در سامانه فوتبال تیکت شده است.

افزایش ظرفیت ورزشگاه آزادی علاوه بر اینکه امکان پشتیبانی بیشتر هواداران را فراهم می‌کند، درآمد باشگاه پرسپولیس را هم افزایش خواهد داد و این باشگاه می‌تواند بخشی از مشکلات خود را با درآمد بلیت فروشی حل کند.

نکته مهم اینکه در دو ورزشگاه یادگار امام و نقش جهان، طرفداران تراکتور و سپاهان حضور حداکثری داشتند اما استادیوم در ابتدا 5 هزار و سپس 10 هزار نفر را در خود جای داد و برای بازی شهرآورد نیز 15 هزار بلیت به فروش رسید که در نهایت با حضور پرشور هواداران، تماشاگران بدون بلیت هم توانستند از گیت بگذرند و وارد استادیوم شوند. باید دید در بازی فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا دوباره تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه راه خواهند یافت یا پیش از شروع بازی، ظرفیت بیشتری در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *