بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره استقلال به تیم ساپینتو

صمد مرفاوی : استقلال در دربی بی‌ برنامه بازی کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۶
صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال گفت : استقلال تیم همیشگی نبود درست است که ۶ گل به هوادار زد و یک آمار خوب گلزنی به جای گذاشت اما این تیم در دربی برای پرسپولیس بازی می‌کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال در خصوص شکست استقلال برابر پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت:

اول به پرسپولیس بابت این برد تبریک می گویم اما تاکید دارم این شکست چیزی از ارزشهای استقلال کم نخواهد کرد. آبی‌ها هنوز امیدوارند و تا آخرین لحظه باید روحیه جنگیدن و بردن را در خود داشته باشند. سه بازی تا پایان فصل باقی مانده و هر تیمی که دچار لغزش شود قهرمانی را از دست خواهد داد. بنابراین استقلال هم شانس قهرمانی دارد و باید تمام تلاش خود را برای به دست آوردن جام انجام دهد.

وی افزود:

از لحاظ فنی بازی خوبی را شاهد بودیم. هر دو تیم نیاز به برد داشتند و به باخت فکر نمی‌کردند. البته تساوی هم برای آنها راضی کننده بود چون هنوز به قهرمانی امیدوارتر می‌شدند. پرسپولیس برخلاف استقلال یک بازی منطقی انجام داد و باتجربه‌های این تیم نقش موثری در این دیدار داشتند. خط حمله استقلال که در این فصل گل‌های زیادی زده بود توسط مدافعان پرسپولیس به خوبی مهار شدند و قرمزها اجازه ندادند دروازه‌شان باز شود. نقطه قوت استقلال پرسینگ این تیم بود اما پرسپولیس منطقی بازی کرد و اجازه نداد استقلال از این پرس به خوبی استفاده کند.

مرفاوی تاکید کرد:

استقلال تنها از این راه به دنبال پیروزی بود. پرسپولیس هم دست آنها را خوانده بود و چون استقلال برنامه دیگری نداشت پرسپولیس به راحتی نفرات استقلال را مهار کرده بود. بازیکنان پرسپولیس کنترل بازی را در اختیار گرفتند و از تنها موقعیت خود استفاده کردند.

سرمربی پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که علت یا علل شکست استقلال در دربی چه بود؟ گفت:

استقلال تیم همیشگی نبود. درست است که ۶ گل به هوادار زد و یک آمار خوب گلزنی به جای گذاشت اما این تیم در دربی برای پرسپولیس بازی می‌کرد. ارسال‌های مستقیم و بی فایده و تجربه بالای مدافعان پرسپولیس اجازه نداد که استقلال به گل دست پیدا کند. هر چه از زمان بازی می‌گذشت استرس بیشتر می‌شد و استقلال نمی‌توانست حمله موثری داشته باشد و در پایان هم سه امتیاز را به حریف واگذار کرد.

مرفاوی در مورد تعویض‌های استقلال خاطرنشان کرد:

در بازی‌های گذشته تعویض‌های استقلال همیشه جواب می‌داد اما این بار پرسپولیس راه نفوذ را بسته بود و هر تعویضی که هم استقلال انجام می‌داد پرسپولیس اجازه حرکت به بازیکنان جدید را نمی‌داد. پرسپولیسی‌ها هم تعویض داشتند و بر همان اساس بازی منطقی را هم ارائه دادند.

سرمربی پیشین استقلال در خصوص تاثیر مصدومیت و بیرون رفتن یامگا بر عملکرد استقلال اظهار کرد:

با بیرون رفتن یامگا پازل تیمی استقلال به هم خورد. او کاملاً در تاکتیک استقلال جا افتاده بود و این اتفاق باعث شد تا شاید شرایط تیمی به هم بریزد.

صمد مرفاوی در پاسخ به این سئوال که فکر می‌کند کدام یک از سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال قهرمان لیگ می‌شود؟ افزود:

هر تیم سه بازی دارد. همه بازی‌ها سخت است و اینکه می‌گویند سپاهان بازی‌های راحتی دارد اشتباه بزرگی است. همه فکر می‌کردند سپاهان، ملوان را شکست می‌دهد و قهرمان خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد. استقلال اگر می‌خواهد سه بازی آینده اش را با برد به پایان رسانده که به قهرمانی برسد باید تمرکز داشته باشد. آرامش خود را حفظ کند تا بتواند با اتفاقاتی که در فوتبال می‌افتاد جام را بالای سر ببرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال جوانان در پایان و در خصوص دیدار روز شنبه این تیم برابر پارس جنوبی از مرحله یک چهارم جام حذفی گفت:

هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. این دیدار باید یک برنده داشته باشد. پارس جنوبی به دنبال این است که بتواند بازی را به وقت اضافه کشانده و یا حتی به ضربات پنالتی کشیده شود تا شانس خود را در پنالتی‌ها محک بزند. استقلال هم باید بداند در لیگ کار سختی دارد و برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی باید پارس جنوبی را از سر راه بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *