بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنچلوتی عذرخواهی کرد ؛ ما افتضاح بودیم!

آنچلوتی : به حریف فضای زیادی دادیم و در دفاع کردن افتضاح بودیم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰:۲۹

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از شکست عجیب 4 بر 2 مقابل خیرونا از هواداران عذرخواهی کرد و از وضعیت دفاع تیم شدیداً انتقاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عصر روز 3شنبه تیم‌های خیرونا و رئال مادرید از هفته سی و یکم لالیگا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، خیرونا با حساب چهار بر دو از سد قهرمان اروپا و لالیگا گذشت. ولنتین کاستیانوس برای میزبان پوکر کرد و رودریگو و لوکاس وازکز برای لوس بلانکوس گلزنی کردند. این شکست باعث شد تا فاصله 11 امتیازی با بارسلونا حفظ شود و حتی شاگردان ژاوی هرناندز شانس افزایش اختلاف به 14 امتیاز را داشته باشند.

به نقل از سایت مارکا، کریم بنزما و تیبو کورتوا در ترکیب رئال غایب بودند. آنچلوتی پس از پایان بازی گفت:

“این بازی نشان دهنده سطح رئال مادرید نیست. ما معذرت می خواهیم، اما باید به جلو نگاه کنیم. توضیح دادن آن سخت است. نشانی از تعهد در بازیکنان در بازی امروز ندیدم. فضاهای زیادی باز گذاشتیم و اجازه دادیم تا حریف نقشه‌هایش را پیاده کند. بازی با توپ ما بد نبود، اما در هنگام بدون توپ، افتضاح بودیم.”

سرمربی رئال مادرید در ادامه گفت:

“درک می کنم که هواداران ناراحت هستند. ما معذرت می خواهیم، اما آن‌ها بدانند که حال ما خوب است و در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان خواهیم جنگید. در این بازی، اصلا خوب دفاع نکردیم. سعی کردیم به بازی برگردیم، اما کافی نبود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *