بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تنها نقطه قوت استقلال در شهرآورد صدم

استقلال در دربی فقط در پرتاب اوت خوب و سریع عمل می کرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۳

استقلال در شرایطی دربی را باخت که اصلاً نمایش همیشگی خود را نداشت اما با این وجود در پرتاب اوت ها ، آبی پوشان خوب و سریع عمل می کردند و این ویژگی یک نقطه قوت برای آن ها محسوب می شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از خصوصیت های بازی استقلال در این فصل سرعت دادن به بازی با پاس های متعدد و ایجاد موقعیت های زیاد روی دروازه حریف است. به خصوص در دور برگشت بازی ها که ایم تیم را تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر کرده است. اما استقلال در دربی آن استقلال همیشگی نبود. نکته ای که حتی بازیکنان هم در مصاحبه های بعد از بازی بدان اشاره کردند. جزء یکی دو حرکت توسط مهدی قایدی استقلال نتوانست، روی بازی تیمی به دروازه تیم پرسپولیس نزدیک و علیرضا بیرانوند را وادار به واکنش های جدی کند. اینطور می شود گفت؛ بازی خوب استقلال در دیدار با پرسپولیس متوقف شد.

استقلال تنها جایی که در دربی سریع بود، روی پرتاب ات های دستی بود. جایی که ریکاردو ساپینتو به سرعت توپ را بر می داشت و به یکی از شاگردانش می داد تا سریع بازی را به جریان بیاندازد. نمایشی که آبی ها در زمین فوتبال داشتند، به طور حتم مخالف آن چیزی بود که تمرین کرده بودند و مخالف آن چیزی بود که ریکاردو ساپینتو می خواست. اما فوتبال است هزار و یک اتفاق غیر قابل پیش بینی. گاهی تیم آنی را بازی نمی کند که تمرین کرده و سرمربی می خواهد.

با این حال دربی با همه اتفاقات تمام شده است و آبی پوشان امیدوار به سه بازی باقی مانده از امروز تمرینات خود را آغاز می کنند. استقلال هنوز در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد. همین طور در جام حذفی. اولین راه برای رسیدن به این موفقیت ها بازگشت به تنظیمات کارخانه و ارایه بازی های سرعتی در جدال های باقی مانده است.

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “تنها نقطه قوت استقلال در شهرآورد صدم”

  1. ع ق گفت:
    0
    0

    نه تو رسوندن فحش و توهین هم خصوصا ریکی و قایدی سریع بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *