بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کری خوانی جالب اسطوره استقلال برای پرسپولیس و سپاهان!

علیرضا منصوریان : امیدوارم فصل بعد پرسپولیس ، سپاهان و استقلال برای ما سجده شکر به جا آورند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰:۱۴

علیرضا منصوریان سرمربی فولاد خوزستان علاوه بر صحبت درباره برد مقابل نفت مسجدسلیمان به مدعی بودن سه تیم پرسپولیس ، سپاهان و استقلال تبریک گفت و برای فصل بعد کری خواند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت:

به عبدالله بهلولی تسلیت می گویم بابت از دست دادن پسر عزیزش، می دانم چقدر به داشتن این پسر افتخار می کرد. ما و باشگاه فولاد خوزستان را در غم خود شریک بداند. در مورد بازی باید بگویم بازی سختی بود. تیم های انتهای جدول انتحاری و این مدل بازی می‌کنند و عقب بازی می کنند و اعتراضی به این شیوه بازی نداریم.

وی افزود:

ما باید بازی جوانمردانه را رعایت کنیم. باید تاکتیک‌مان را آنقدر خوب دیکته کنیم تا به گل برسیم تا حریف‌مان مجبور به انجام چنین کاری نشود. از صمیم قلب از اینکه دو سهمیه از سه سهمیه خوزستان در لیگ برتر در خطر سقوط هستند ناراحتم. با احترام به لیگ برتر امیدوارم صنعت نفت دوست داشتنی حتما در لیگ بماند. دیروز یک بازی خیلی خوب انجام دادند. در خوزستان ما یک گنج داریم اگر همه تیم‌های خوزستان بخواهند سقوط کنند و فقط فولاد بماند بخش اعظم استعدادهای فوتبالی از بین می روند. از بازیکنانم خیلی راضی هستم. صبر و حوصله‌ و نظم و انضباط‌شان در داخل زمین و از عملکرد تاکتیکی‌شان هم راضی هستیم. در دقایق آخر بازی حتی ممکن بود گل هم بخوریم و فشار می‌آورند و رو به بازی مستقیم می‌آوردند. از تعویض‌ها فوق‌العاده راضی هستم. بازیکنان ذخیره در زمین خیلی خوب بازی کردند به خصوص از عارف آقاسی که با یک تحولی وارد زمین شد و با یک حرکت رو به جلو به تیم ما داد.

منصوریان گفت:

داور در یکی دو صحنه ‍پنالتی ما را ندید چون سرعت توپ زیاد بود. من صحنه پنالتی که نفتی‌ها معترض بودند را ندیدم اما چه پنالتی از ما کسر شود چه از حریف اتفاق عجیبی است. هفته گذشته در سیرجان ما پنالتی به دست آوردیم اما آن را به اوت زدیم. پنالتی یک موقعیت فوق‌العاده خوب است. اما از نحوه قضاوت زیاری راضی هستم فوق‌العاده خوب قضاوت کرد. من به داور یک اعتراض هم نکردم. وقتی داور با آن قد و بالا به سمت من می‌آمدم می‌گفتم این حسین کاظمی و بچه‌های دیگر است که اعتراض می‌کنند برای این داور روی میز می‌زنم که چشم نخورد. باید به  این داور بها داد. داوری که اینگونه فیزیک بدنی خوب دارد الحمدالله داوری ما در پوست اندازی دو سه مورد آسیب خورده‌ایم اما این آسیب را پای نبود کمک داور ویدیویی می گذارم. اگر VAR بود خیلی از اتفاقاتی که در دوران من برای فولاد یا زمان نکونام رخ نمی‌داد. مثلاً در حق تیم مس رفسنجان داوری خیلی ظلم کرده است اگر کمک داور ویدیویی بود این اتفاقات رخ نمی‌داد و شاید اصلاً جدول تکان می‌خورد.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه اعتقاد به استفاده از جوانان خوزستانی چقدر است و صادقانه به این سؤال پاسخ دهید، گفت:

من  همیشه صادقانه پاسخ داده‌ام. ما در همین فشردگی برنامه‌مان از دکتر مهدی‌پور خواهش کردم بین تیم جوانان، امید و ما گذاشت از بین آنها 21 بازیکن را به تیم‌مان دعوت کرده‌ایم. هفت نفر اول مینی کمپ اول را تمام کردند. سه روز به بازیکنان تیم استراحت داده‌ام و بعد از آن هفت بازیکن دوم می‌آیند در سه روز سوم هفت بازیکن سوم از تیم امید و جوانان می‌آیند. بعد از آن منتخب نوجوانان با دو تیم نونهال می‌آید و بعداز آن پنج نوجوان و دو استعداد دیگر از تیم نوجوانان می‌آیند. سعی‌مان بر این است که یک پشتوانه خوب از بازیکنان جوان و امید داشته باشیم. از تیم امیدمان دو بازیکن برای تیم بزرگسال انتخاب کرده‌ام که یکی از آنها کعبی جدیدی خواهد شد. من در گذشته چهار سال در کار آکادمیک بوده‌ام. من جرأت استفاده از بازیکنان جوان را دارم. حتی گذشته مامی‌زاده را با نفت آبادان فیکس در ترکیب گذاشتم. بعد از آن هم فردین یوسفی و … که همه آنها را بازی می‌دادم. وقتی جوان زود با تجربه شود 10 سال می‌توانید او را در فوتبال داشته باشید. اما اگر بازیکنان جوان هم سطح یک بازیکنان کم تجربه باشند از آنها کم استفاده می‌شود.

وی در مورد اینکه برخی از بازیکنان خوزستان به اجبار در خارج از استان بازی می کنند، گفت:

آنهایی که بازیکنان سطح بالا باشند و واقعاً به درد فولاد بخوردند استفاده خواهیم کرد.

منصوریان در مورد گلایه‌های سرمربی نفت مبنی بر خیسی بیش از حد زمین اظهار داشت:

این قانون AFC است که قبل از بازی و بین دو نیم 60 ثانیه زمین را آب بدهیم. استقلال آمد اولین دغدغه‌اش همین بود که به آنها گفتیم زمین را آب می‌دهیم. این قانون است. در کرمان وقتی پرسپولیس دیدید که زمین را آبیاری نکرده‌اند آقای یحیی تیمش را داخل زمین نبرد این قانون است. اما نفت مسجدسلیمان چون در زمین خشک تمرین می‌کند وقتی ما دو مرتبه زمین را 60 ثانیه آب می‌دهیم احساس بر این بود که زمین را خیس کرده‌ایم در حالیکه ناظر اصلاً اجازه نمی‌دهد ما زمین را خشک نگه داریم سر 60 ثانیه سیستم آبیاری قطع شد. بازی‌های بعدی ما در اصفهان و تهران است. باز باید زمین‌ها دو 60 ثانیه آبیاری شود. اما اگر ما قصد و غرضی داشتیم در 7دقیقه اضافه با یک اشاره می‌توانستیم دروازه‌بان را روی زمین بیندازیم که من از این مدل تفکرات بیزارم. ما هر وقت بازی داریم امکان ندارد به کنت بگویم خودش را زمین بیندازد ما جوانمردانه بازی می‌کنیم شاید به خاطر جایگاه‌شان برای‌شان سوتعبیر شده است.

وی افزود:

از حضور در آبادان درس گرفته‌ام که به آن افتخار می‌کنم. بازیکنان نفت کنار زمین با طالب ریکانی سجده می‌کردند من هم اینجا سجده کردم. من سجده شکر را هر دفعه انجام می‌دهم. بعد از هر گل فولاد سجده شکر می‌کنم. به 2-3 تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم که صدر جدول هستند تبریک می‌گویم. یک مثالی هم می‌گوید ان‌شاءالله شاید سال آینده، شما برای ما سجده شکر به جا آورید. 

سرمربی فولاد خوزستان در مورد شرایط فنی تیمش گفت:

ساسان انصاری را از بال به مهاجم آورده‌ایم. در نیمه دوم یک هافبک دفاعی کم کردیم و اشکان دژاگه را به  میدان آوردیم و سیستم‌مان را دو مهاجمه کردیم که بعد از گل اول هم می‌توانستیم یک گل دیگر بزنیم. من خودم فوتبال با دو مهاجم را دوست دارم. در تیم صنعت نفت هم با دو مهاجم بازی می‌کردیم اما جنس‌مان جور نیست و الکس هم تازه به فرم خوب رسیده است و مجبوریم از ساسان خیلی کار بکشیم. به ساسان انصاری تبریک می‌گویم که با کاملی مفرد یکی شد و 216 بازی برای فولاد انجام داده است ان‌شاءالله که سلامت باشد. فکر می‌کنم او یک رکورد تاریخی بگذارد که خیلی کم بتوانند این رکورد را به دست بیاورند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *