بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وقتی قهرمانی در جام حذفی به کام مربی استقلالی زهر شد !

شاهرخ بیانی مربی نساجی : به جان بچه‌ام قسم هیچ عمدی در ماجرای رختکن نبود ؛ با توهین هایشان قهرمانی را به کام ما زهر کردند

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۵
شاهرخ بیانی مربی نساجی : به جان بچه‌ام قسم هیچ عمدی در ماجرای رختکن نبود ؛ با توهین هایشان قهرمانی را به کام ما زهر کردند

شاهرخ بیانی مربی نساجی مدعی شد که به جان بچه‌ام قسم هیچ عمدی در ماجرای رختکن فینال جام حذفی نبود، اما آلومینیومی ها با توهین هایشان قهرمانی را به کام ما زهر کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهرخ بیانی مربی نساجی از حملاتی که به ساکت الهامی شده به شدت عصبانی است.

شب گذشته نساجی مازندران موفق شد با عبور از سد آلومینیوم به قهرمانی جام حذفی برسد و بهترین عنوان تاریخ فوتبال این باشگاه کسب شد. با این وجود اتفاقات و حواشی بازی به قدری پررنگ بود که شاهرخ بیانی، مربی این تیم به جای خوشحالی از نتیجه تیمش ناراحت جو منفی‌ای است که علیه آنها شکل گرفته است.

بیانی در در این خصوص اظهار داشت:

بازی خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم شایسته پیروزی بودیم. ما ساعت‌ها روی آنالیز تیم حریف وقت گذاشتیم و نفر به نفر آنها را بررسی کردیم و نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد کردیم که به خوبی در زمین پیاده شد. فکر می‌کنم با وجود اینکه تیم حریف هم خوب کار کرد ما شایسته این پیروزی بودیم و قهرمانی مبارک مردم مازندران و هوادارانمان باشد.

وی در مورد حواشی بازی هم گفت:

متأسفانه تیم حریف جوی بعد از بازی ایجاد کرد که الان به جای اینکه از قهرمانی تیم خوشحال باشیم ناراحت توهین‌ها و بی‌احترامی‌هایی هستیم که بعد از بازی به تیم ما و سرمربی ما آقای الهامی صورت گرفت. مربی تیم حریف که نمی‌دانم کجای فوتبال بوده به خودش اجازه می‌دهد به ساکت الهامی با ۱۷ سال سابقه مربیگری توهین کند و او را لمپن خطاب کند. چرا احترام به حریف را بلد نیستیم؟ چرا ظرفیت باخت نداریم؟ واقعاً متأسفم. 

مربی نساجی در مورد ماجرای رختکن و جنجال‌های آن توضیح داد:

اصلاً ماجرایی نبود و الکی جوسازی کردند. ما بازی قبلی هم در همین ورزشگاه و همان رختکن بودیم. کسی به ما نگفته بود رختکن میهمان و میزبان کجاست و بازی قبل هم با اینکه میزبان بودیم در همان رختکن مستقر شدیم. طبق معمول یک ساعت قبل از بازی تدارکات ما رفت وسایل را در رختکن آماده کرد تا بازیکنان بیایند و مستقر شوند. این وظیفه مسئول بازی و مسئول ورزشگاه است که به تدارکات ما بگوید اینجا رختکن میهمان است و رختکن میزبان جای دیگری است. تدارکات ما از کجا باید می‌دانست؟

بیانی در مورد ربط دادن این ماجرا به ساکت الهامی توضیح داد:

به خدا هیچ ربطی به ما نداشت. به جان بچه‌ام قسم می‌خورم روح ما از این ماجرا خبر نداشت. من بعد از بازی با مهدی رحمتی صحبت کردم و او قانع شد این ماجرا هیچ ربطی به ما نداشته ولی دستیارش هرچه از دهانش در آمد به تیم و سرمربی ما گفت. 

وی افزود:

ساکت الهامی هرجا دستیار بوده عملکرد خوبی داشته و حالا دو فصل است سرمربی شده و با تیم‌هایی که کسی دیگر نمی‌تواند در آن نتیجه بگیرد قهرمان جام حذفی شده. ساکت الهامی عشقش مربیگری است و همیشه تا نصف شب و نزدیک صبح بیدار می‌ماند و تیم های حریف را آنالیز می‌کند. ما اگر دنبال ضد فوتبال بودیم هزینه نمی‌کردیم که به مشهد و اصفهان برویم و در چمن خوب روی زمین بازی کنیم. می‌توانستیم در همان زمین خراب ساری بازی کنیم و با ضد فوتبال از تیم‌ها راحت امتیاز بگیریم. کما اینکه تیم‌هایی در لیگ برتر هستند که خرابی زمین خانگی‌شان برای آنها یک پوئن است و از آن استفاده می‌کنند.

مربی نساجی ادامه داد:

ما این تیم را با ۳۵ میلیارد بستیم و قهرمان جام حذفی کردیم. دو بازیکن از جوانانمان روز گذشته بازی دادیم و کسی این مسائل را نمی‌بیند. همه‌اش به دنبال جوسازی هستند. من با مربیان زیادی کار کردم ولی ساکت الهامی واقعاً نمونه است و جزو ۳-۴ مربی خوب ایران است و در آسیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این بازی هم که کنار زمین نبود که بگویند با داد و بیداد سعی کرد نتیجه بگیرد.

بیانی در مورد وضعیت نساجی و برنامه تیم از این مرحله به بعد توضیح داد:

طبق قول و قرار مالک باشگاه ما آماده حضور در آسیا هستیم. ورزشگاه خانگی ما در حال راه اندازی است و این تیم قرار است با شرایط خوبی به آسیا برود. باشگاه خصوصی است و بدهی هم ندارد و مشکل مجوز حرفه‌ای هم نخواهیم داشت.

وی در مورد تکلیف کادرفنی در نساجی توضیح داد:

هنوز آقای ساکت به فکر شش بازی باقی مانده لیگ است و برای فصل بعد تصمیمی نگرفتیم.

بیانی که پیشکسوت استقلال هم هست در مورد این تیم و قهرمانی لیگ توضیح داد:

استقلال فاصله امتیازی خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. تیم خوب و کادرفنی خوب دارد و دو بازی سخت مقابل فولاد و سپاهان دارد که تعیین کننده هستند. امیدوارم استقلال قهرمان لیگ شود تا علاوه بر اینکه تیم خودم قهرمان حذفی شده تیم محبوبم هم قهرمان لیگ شود و این فصل برایم بهترین فصل باشد.

بیانی در پایان گفت:

به مهدی رحمتی هم تبریک می‌گویم. مربی خوب و آینده داری است و در آینده قطعاً روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *