بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهاجم پرسپولیس کارت زرد را به جان خرید!

عیسی آل کثیر شاید مهم ترین گل عمرش را زد و با این شادی گل کارت زرد را به جان خرید

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۲

عیسی آل کثیر با به ثمر رساندن تک گل پرسپولیس در دربی یکی از مهم ترین گل های عمر خود را زد و با درآوردن پیراهن یک کارت زرد را به جان خرید که صددرصد از این حرکت پشیمان نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عیسی آل کثیر توانست گل سه امتیازی پرسپولیس به استقلال را در دربی حساس هفته بیست و هفتم لیگ برتر به ثمر برساند. او پاس مهدی ترابی را با یک شوت دیدنی وارد دروازه سیدحسین حسینی کرد تا پرسپولیس 57 امتیازی شود و موقتاً به صدر جدول صعود کند. عیسی آل کثیر که فراز و نشیب های زیادی از جمله محرومیت و مصدومیت طولانی مدت در پرسپولیس داشته با این گل به اوج شور و شوق رسید و بلافاصله پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش سرخپوشان در دربی پیراهن خود را درآورد.

در تمام دنیا درآوردن پیراهن کارت زرد دارد و در ایران هم چنین قانونی وجود دارد اما عیسی آل کثیر این کارت زرد را به جان خرید. چنین گلی آن هم در چنین بازی حساس و مهمی ، شادی این شکلی هم باید داشته باشد و اگر غیر از این بود باید تعجب می کردیم. عیسی قطعاً در انتهای بازی با پیروزی خوشحال تر هم شد چراکه او تکل گل 3 امتیازی و حیاتی را به ثمر رساند و علاوه بر آن یار تعویضی یحیی گل محمدی بود.

عیسی آل کثیر فقط 6 دقیقه زمان نیاز داشت تا دروازه استقلال را باز کند و چنین شادی گلی منطقی به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *