بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شهرآورد صدم ؛ تنها بازی که استقلال در آن گل نزد!

استقلال در نیم فصل دوم فقط به پرسپولیس نتوانست گل بزند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۶

استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر در تمامی بازی ها گل زد و آمار فوق العاده ای در خط حمله ثبت کرد اما آن ها نتوانستند به پرسپولیس گل بزنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال تا پیش از رویارویی با پرسپولیس در هر 11 بازی دور برگشت گل زده بود. اتفاقا زدن 27 گل در 11 بازی موجب شد تا استقلال عنوان تهاجمی ترین تیم دور برگشت را به خود اختصاص دهد. با میانگین جالب 2.45 گل زده در هر بازی. اما شاگردان ریکاردو ساپینتو در دربی با وجود اینکه بیشتر از حریف صاحب توپ و میدان بودند و بیشتر بهم پاس دادند، در خلق موقعیت گل موفق عمل نکردند و در نهایت با شکست یک بر صفر صدر جدول را از دست دادند و شانس قهرمانی اشان در این فصل از بازی ها کم شد.

این دومین شکست آبی ها در دور برگشت بود. آنها در هفته نخست و در استادیوم نقش جهان اصفهان در برابر سپاهان با نتیجه دو بر یک شکست خوردند و در مصاف با نساجی هم در استادیوم شهید وطنی قائمشهر بازی را با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان بردند. در سایر بازی ها این تیم استقلال بود که پیروز از میدان خارج شد. تحول استقلال در فاز تهاجمی در دور برگشت بازی ها چشمگیر بود. استقلال از میانگین یک گل زده در هر بازی در دور رفت به میانگین گل زده 2.45 در هر بازی رسید و هم اکنون هم با 42 گل زده بهترین تیم در فاز تهاجمی بازی ها بشمار می رود. تیم پرسپولیس در مصاف دیروز به خوبی استقلال را در فاز تهاجمی مهار کرد. یک موقعیت برای رسیدن به سه امتیاز بازی کافی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *