بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شادابی و خوشحالی ستاره استقلال که یک اشتباه بزرگ داشت + سند

آمانوف خندان، به دنبال جبران پنالتی از دست رفته استقلال در جام حذفی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۳
تمرینات استقلال

عزیزبک آمانوف که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یکی از پنالتی های استقلال مقابل نساجی را از دست داد، حالا در تمرینات شاداب و سرحال دنبال جبران آن پنالتی از دست رفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عزیزبک آمانوف خرید نیم فصل فرهاد مجیدی در استقلال، برای جبران پنالتی ازدست داده در جام حذفی در تمرینات انگیزه فراوانی دارد.

عزیزبک آمانوف هافبک خوش استیل و‌ با تکنیک استقلال که از نیم فصل دوم به ترکیب استقلال اضافه شد، این روزها با طراوت و سرشار از انگیزه در تمرینات استقلال حضور دارد.

آمانوف که با بازی های خوب خود، رضایت کادر فنی و هواداران استقلال را جلب کرده بود، بعد از هدر دادن ضربه پنالتی استقلال در برابر نساجی و حذف این تیم، این روزها با جدیت در تمرینات استقلال شرکت می کند تا نشان دهد دنبال فرصتی است تا پنالتی ازدست رفته در جام حذفی  را در رقابت های لیگ برتر جبران کند.
استقلال که در فاصله شش هفته مانده به پایان رقابت‌ها، شش امتیاز از تیم دوم جدول رده بندی پرسپولیس جلو است در مهمترین بازی خود چهارشنبه هفته بعد باید به مصاف سپاهان برود. این دیدار که به میزبانی اصفهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود، فرصت خوبی برای آمانوف است تا دل هواداران استقلال را دوباره بدست آورد.

آمانوف خندان، به دنبال جبران پنالتی از دست رفته استقلال در جام حذفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *