بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات تند اسطوره پرسپولیس ؛ حرف ما تاثیر ندارد!

افشین پیروانی : به جای اینکه پروژه افتتاح کنید ، ورزشگاه آزادی را درست کنید

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۳

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس در اظهارات خود گفت به جای اینکه پروژه های مختلف افتتاح شود باید به فکر درست کردن ورزشگاه آزادی باشند هرچند احتمالاً حرف های کسی تاثیری نداشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

افشین پیروانی پس از ورود کاروان پرسپولیس به استادیوم آزادی برای دیدار با استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و در گفتگویی کوتاه اظهار داشت:

انشالله یک بازی خوب انجام بدهیم. شرایط خوب است و تیم خوبی داریم. ما پر هستیم و پرطرفداریم و همیشه توقع برد و قهرمانی از ما هست. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که یک بازی خوب انجام بدهیم و پیروز میدان شویم.

وی در خصوص تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه گفت:

ما تصمیم‌گیرنده نیستیم. البته سالیان سال است که قانون دربی تهران، ۵۰-۵۰ است اما فکر می‌کنم امروز ۱۰-۱۰ است و به ۵۰-۵۰ هم نمی‌رسد. من دیروز هم در جلسه گفتم به جای اینکه انقدر پروژه افتتاح کنند، اینجا را درست کنند.

سرپرست پرسپولیس افزود:

اینجا یک استادیوم قدیمی است و نماد محسوب می‌شود‌. بازی‌های تیم ملی، پرسپولیس و تیم‌های دیگر در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و خواهش من این است که هر چه زودتر این سکوها را درست کنند، چون زمانی که از داخل نگاه می‌کنی، سکوهای خراب اصلا شکل و و شمایل خوبی ندارد. چند روز دیگر تیم‌ ملی می‌خواهد بازی کند و مسابقات آسیایی هم هست؛ شاید حرف ما تاثیر نداشته باشند اما دو سه تا از پروژه‌هایی که قصد افتتاح آن را دارند، کم کنند و آزادی را درست کنند.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره اینکه افزایس سهمیه تماشاگران گفت:

همان ۱۵ هزار تا است. ۷۵۰۰ تا ما و ۷۰۰۰ تا هم تیم حریف اما این تصمیم اصلا قشنگ نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *